Onani - med eller utan kläder?

Kön
Man
När jag onanerar är det oftast med kläder på. Praktiskt med penis och gylf kan jag säga.. min förra tjej pullade sej nästan alltid genom att sticka ner handen i jeansen och massera sej till orgasm så ....jag har förstått att det finns tjejer som precis som killar BARA gör det efter att ha tagit av sej helt..

hur gör ni? hur ofta med eller utan kläder? 10% utan 90% med? ...själv gör jag det 70% med kläder på genom att ta fram den och 30% helt naken eller bara boxer...
 
Kön
Man
känns lite som vilken typ av onanist man e :) ..gör man det ofta på andra platser än hemma så blir det oftare med kläder.. för dom som gör det oftare hemma, så är det utan...

kan man säga att fördelningen speglar hur ofta man gör det hemma??
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Det är olika för mig... Hemma är det helt klart skönare att onanera naken o eftersom jag ofta gör det i duschen så är det ju givet jag är naken där :D Men handlar det om en snabbis någon annanstans är det lättare att dölja det om man har kläderna på!
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Det skönaste är ju att klä av sej naken och lägga sej i sängen när man är ensam hemma och det är helt tyst i huset.

Men ibland om man inte är hemma t ex och det finns risk att man blir avbruten så kanske man bara sticker ner handen innanför byxorna.

För min del är det nog 90% utan kläder och 10% med.
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
81% Halvnaken
16% Helnaken
3% Påklädd

Har ofta en tröja på mig om jag onanerar vid datorn.
(Vilket jag gör rätt ofta nu för tiden :oops: )
I övrigt har jag nästan alltid åtminstone trosor på mig.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Så gott som alltid naken. Även om det är framför datorn (Vilket planen är att ta tag i nu). Man sparar ju så mycket tvätt om man bara är naken hemma :)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Föredrar att vara naken vid onani.
Men blir mest med tröja och boxer på,
70%-kläder/30%-naken.:)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Olika beroende på var det händer :)

om det är på jobbet eller hemma om det är i sängen eller i duschen eller vid datorn mm.

svaret blir både klädd lättklädd o naken.
 
Kön
Man
Dåligt med inlägg från killar.. såhär långt verkar onani och nakenhet hänga ihop intimt.. frågan är då hur onaneras det på arbetsplatser och i skolan? ...går ju inte ta av sej där juh?

onanerar flera gånger om dan på jobbet..
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
På jobbet- det blir mest inne på toaletten, med nerdragna byxor och lyssnar på
frugan i mobilen när hon rider av staven där hemma.:D
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Man kan bara knäppa upp....eller ha kjol på sig. Har faktiskt hänt att byxorna åkt av på jobbet med då man ha tur att vara själv ibland ;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När jag är hemma och onanerar så blir det oftast att jag är naken. Brukar sitta i fåtöljen och se på porrfilm samtidigt som jag använder någon av mina FleshLights.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
hehe, lite kul topic. Har faktiskt inte tänkt på det innan. Men jag kör nästan alltid naket. Känns mest naturligt liksom, ska man bara dra en snabbis så är det byxorna vid knäna som gäller eller liknande.

Jag gillar dock inte att ta snabbisar så jag väntar hellre tills jag har gott om tid och sätter igång då.
 
Toppen