Onani och bilkörning?

Rosenvilde

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan alla onanister ;)
Jag har en benägenhet att ofta onanera när jag kör bil... Är det fler som har denna dragning?
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Oj du det låter lite farligt tycker jag...men det kankse är härligt :) Är det läöngre eller kortare sträckor? :)
 

leo74

Ny medlem
Kön
Man
Det är jäkligt skönt att stilla runkande glida genom sommarnatten ...
Men inte särskilt trafiksäkert :)
 

biff

Medlem
Kön
Man
har inte provat på de och kommer nog inte heller att göra det .
Blir det inte kladigt när sperman kommer och var lägger man den???
 

biff

Medlem
Kön
Man
jo det kan man ju göra men vinglar det inte till lite när det går då ..
tänk om det åker förbi en buss med 13 åriga fotbolls tjejer då dom kan ju få men för livet :)
 

Ghastly_blank

Ny medlem
Kön
Man
eller hur..

annars så kan man göra de på motorvägen.. där finns de ju inga rödljus å vägen e bred om man skulle vingla lite.. hehe..

sometimes it feels great to be stupid...
 

avve

Medlem
Kön
Man
Hmm, att onanera öppet ! är ju samma eller värre än att blotta sig ! och det är ju inte bra ? eller ?
 

StellanC

Ny medlem
Kön
Man
Lösningen kan vara....gör det när det har mörknat ute......*blink*
Ett problem kan vara att få in den snabbt, om man måste...provat en gång att få in den snabbt..phu...(blev tvärnit vid en järnvägskorsning med massa folk).. i gylfen med en hand på ratten och...gick inget bra!! *ler*
 

Ghastly_blank

Ny medlem
Kön
Man
hehe låter fint de där.. men ere inte de som e själva grejen.. att man kan bli upptäckt.. eller?

ja kör lastbil å där sitter man ju högre upp.. har iofs bara provat att dra en runk en gång å de vapå en motorväg mitt i natten påväg till norge..

sometimes it feels great to be stupid...
 

SOLO

Medlem
Vissa inlægg i denna tråd har raderats pga att de bekræftar brott (Førargelsevæckande beteende). En førutsættning att forumet ska finnas kvar ær givetvis att man håller sig till lagen.
 
Kön
Man
Jag gör det inte själv men tycker det är kul att göra på min partner. Han älskar det.
Slutade dock med det när det en gång ledde till att bilen hamnade i ett dike med kvaddad front.

To heaven and back again
 
Toppen