onani på äldre dar. enkät.

runkgubben

Medlem
Kön
Man
Hej.
Jag vet inte om detta detta ligger som ämne redan på onanera men jag tänkt en hel del på hur länge man håller på att onanera, om man bara i ungdoms åren håller med det dagligen nästan. eller om det blir mindre och mindre hur äldre man blir eller att man gör det dagligen på äldre dar?

Och sen hur länge man håller på.

jag tänkte att ni kunde svara på dom här frågorna.

1. När började du onanera?

2. Hur många år har du onanerat?

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?

4. Hur många år ca. tror du att du kommer att fortsätta onanera?

runka är gött
 

tummen47

Ny medlem
Kön
Man
Hej ja e 57 år o runkar 3-4 ggr i veckan ibland mer. Första gången va ja 12½ tror ja o en tjejkompis som va ett år yngre kollade. Har väl onanerat kontinuerligt sen dess. Som du förstår har de minskat genom åren. Jag fortsätter runka så länge de ger mej nåt,de e svårt att tidsbestämma.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
1. När började du onanera?

[red][red][/red]Jag började runka när jag var 10 år[/red]

2. Hur många år har du onanerat?

[red]Nu är jag nästan 35 så det blír 25 år[/red]

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?

[red]Jag kan inte påstå att jag runkar mindre nu än vad jag gjorde när jag var i tonåren. Lite mindre är det nog. För 15-20 år sedan runkade jag ca 5-10 ggr i veckan nu blir det kanka 2-8 ggr i veckan[/red]

4. Hur många år ca. tror du att du kommer att fortsätta onanera?

[red]Jag tror nog att jag kommer att runka många år till. Det hoppas jag iaf.[/red]

Keep on going!!
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Hej jag är 56 år och runkar 2-5 gånger i veckan. Jag började vid 14 år. som värst var det väl i övre tonåren med flera gånger om dagen. Frekvensen har minskat något, men däremot har jag ett härligare stånd, speciellt på efternatten. En runk då och jag sover gott några timmar till. Runkandet kommer säkert att hålla på tills jag blir 85 :)
 

gandoronan

Ny medlem
Kön
Man
1. När började du onanera? vid 15 tror jag

2. Hur många år har du onanerat? Jag är 43...

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?

Jag runkar nog ca 2-3 gg/dag, kanske något mer nu..är singel.

4. Hur många år ca. tror du att du kommer att fortsätta onanera?
vet ej!
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej.
Jag vet inte om detta detta ligger som ämne redan på onanera men jag tänkt en hel del på hur länge man håller på att onanera, om man bara i ungdoms åren håller med det dagligen nästan. eller om det blir mindre och mindre hur äldre man blir eller att man gör det dagligen på äldre dar?

Och sen hur länge man håller på.

jag tänkte att ni kunde svara på dom här frågorna.

1. När började du onanera?

2. Hur många år har du onanerat?

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?

4. Hur många år ca. tror du att du kommer att fortsätta onanera?

runka är gött
En riktigt gammal tråd som jag ändå tar upp… är ju aktuell numera också
Började vid 13-14 års åldern då det blev mer runk än lek med kuken.
Sen dess aldrig slutat runka, utan bara blivit mer och mer och nu är det ju varje dag, flera gånger om dagen, har ju lärt sej edga….. mer kvalite nu.
Gissar jag kommer onanera många år till, iallafall så länge lusten finns, den har inte minskat tvärtemot ökat :)
 

Njutning

Aktiv medlem
Ålder
67
Kön
Man
En riktigt gammal tråd som jag ändå tar upp… är ju aktuell numera också
Började vid 13-14 års åldern då det blev mer runk än lek med kuken.
Sen dess aldrig slutat runka, utan bara blivit mer och mer och nu är det ju varje dag, flera gånger om dagen, har ju lärt sej edga….. mer kvalite nu.
Gissar jag kommer onanera många år till, iallafall så länge lusten finns, den har inte minskat tvärtemot ökat :)
Ja..varför inte. Började ju med torrunk. 9-10 år.Vill fortsätta så länge kroppen hänger med...tycker dock att jag blir snuskigare i sinnet med åren.... :cool:
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är 62 år och runkar fortfarande nästan dagligen, trots regelbundet knullande med frun, men edgar oftast och tömmer mig bara någon gång i veckan. På äldre dagar har jag också upptäckt hur spännande det är att runka tillsammans med någon annan porrberoende gubbe.
 

GodisRunken

Medlem
Kön
Man
Började runka vid 12 år
Har nu runkat i 60 år, är således 72.
Jag runkar nästan varje dag men sedan jag fyllde 70 så sprutar jag 3-4 gånger i veckan.
Blir ett större sprut då.
Bortsett från de veckor jag har varit på sjukhus, typ 15 i mitt liv så är runkandet konstant.
Så länge kuken vill stå kommer jag att runka.
 

Larsa

Medlem
Kön
Man
Jag är 75 och runkar ca två gånger per dag. Började när jag var 12 och fortsätter tills jag dör. Tänker alltid på sex. Njuter av att runka länge och visa upp min kåta kuk.
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
1) Jag tror att jag var cirka 12 när jag runkade första gången.
2) Med debut som 12- åring innebär det att jag har runkat i drygt 50 år.
3) Givetvis runkade jag mer i ungdomen. Det har hänt att jag runkat fyra gånger per dag. Nuförtiden blir det mer sällan. Kanske tre till fem gånger per vecka. Jag är inte lika potent nuförtiden.
4) Så länge kuken står och det finns väldoftande trosor att låna och lukta på så kommer jag fortsätta att runka.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag började väl runka 9-10års åldern hade lekt doktor och sådant även luktade på en fitta, Hade också har sex med en flicka i Italien, men var så ung även om jag fick en torrorgasm med henne var inte det du frågade 9-10år.
Har hållit på i lite mer än 40år.
Klart att när man började och vad yngre kunde man komma oftare, kanske varannan dag med sprut. Bara smeka sig lite varje dag.
Har ingen tanke på att sluta är 53år nu, kanske får begravas med ståndet i handen men hoppas det är ett antal år kvar.
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Började i 12års-åldern då jag upptäckte hur skönt det är att leka med kuken. Har passerat 70 nu och runkar varje dag. Jag sprutar inte utan sprutet är reserverat till fruns fitta nån gång i veckan. Sprutar jag när jag runkar är kuken död ett dygn eller så. Behöver ett blått piller när jag knullar då blir jag stenhård
 

NickeDick

Ny medlem
Kön
Man
Minns inte när jag började, antagligen vid puberteten. Runkat i alla år oavsett förhållande status, mindre då man har sexkamrat. Nu som pensionär och ensam blir det nästan varje dag. Både skönt och viktigt för att sköta om prostatan. Kan spruta fler ggr om dagen, har aldrig behövt "blåa piller".

Motverka prostatacancer genom att tömma minst 22 ggr per månad!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Började i 12års-åldern då jag upptäckte hur skönt det är att leka med kuken. Har passerat 70 nu och runkar varje dag. Jag sprutar inte utan sprutet är reserverat till fruns fitta nån gång i veckan. Sprutar jag när jag runkar är kuken död ett dygn eller så. Behöver ett blått piller när jag knullar då blir jag stenhård
Lyckost som får komma intill nån gång i veckan. Jag får vara glad om jag får komma till en gång i månaden, om ens det...
 
Toppen