Onani på allmän plats

leo74

Ny medlem
Kön
Man
Brukar ibland vid långkörningar i bilen dra fram kuken och olla ratten en stund...
Klart skönt, har fler än en gång slutat med att jag har tagit av på en mindre skogsväg och runkat av mig halvliggande på huven.
Det jäkliga är väl om nån skulle se en, man skulle ju minst bli idiotförklarad om inte polisanmäld...
 
Kön
Man
Olla på den egna ratten, ler.[}:)]kanske vore något.
Originally posted by leo74

Brukar ibland vid långkörningar i bilen dra fram kuken och olla ratten en stund...
Klart skönt, har fler än en gång slutat med att jag har tagit av på en mindre skogsväg och runkat av mig halvliggande på huven.
Det jäkliga är väl om nån skulle se en, man skulle ju minst bli idiotförklarad om inte polisanmäld...

Min hemsida, lite porr och sexleksaker.
http://www.geocities.com/lovedoll14
http://www.terapatrick.com/images/tpbrowser.jpg
 

spaceturner

Ny medlem
Kön
Kvinna
[green]Det är absolut livsfarligt att runka när man kör bil, och javisst, det är alltid mer spännande med någonting när man gör det offentligt, men tänk på att detta gäller även sexualitet. Att runka på offentliga platser kan sluta med polisanmälan om det går illa, och när ni kör bil kan det sluta med en allvarlig bilolycka som leder till döden. Tänk vad folk skulle säga om tidningen skrev "Runkande man körde in i lastbil, 3 omkomna på 110 km motorväg"... Så tänk er för[/green][/size=4]
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Jag knullade i bilen en gång, det var bland det skönaste knull jag haft. Stannade bara på en busshållsplats och satt igång.
Gabska upphetsande med alla bilarna som körde förbi.
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
hmm polisanmäld? Olaga runk eller ? nej men allvarligt talat på en skogsväg, vem skulle polisanmäla en för något sådant? :)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Wurrah> Träffar du fel folk så kan det lätt bli så. Sen kan det ju komma småbarn med och då är det alvarligt. Att blotta sej är ju ett brott så detta är ju definitivt ett brott det med.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
jag har runkat hemma när tjejen tex haft polare hemma på lite förfest, då kan jag ha lagt mig i sängen men inte dörren helt stängd utan lite på glänt, skulle nån gå förbi går det att se lite vad jag gör, jävligt nervöst men upphettsande
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Bastun i badhuset har det ju blivit ett antal gånger...även ett flertal gånger på stranden...bussen har det blivit en gång.

"jerk for your life."
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Hon skulle nog tycka jag e pinsam men förhoppningsvis ge mig en liten hjälpande hand,jag själv skulle ju naturligtvis låtsas som om jag missat stänga dörren bara
 
Toppen