Onani på stranden

Shafft

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att onanera i vattnet, på stranden... någon som provat det?;)

Kissar ibland på mig först, och sen går i och badar... upphetsande på något vis.. ;) är jag ensam om detta?
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Enda gången jag har onanerat i en sjö, är när jag låg med armarna på en luftmadrass och resten i vattnet. Jag använde benen för att "grodsimma" och fick ganska skönt stönd, men det var på den tiden man var yngre och åkte med mamma, och ville inte att något skulle märkas då. Så jag slutade...:oops:
 

Olle6

Medlem
Kön
Man
Nja...
En gång onanerade jag på på en badbrygga i en insjö. Det var tidigt på kvällen, fortfarande ljust och varmt i luften, som jag stannade till med bilen, svettig som jag var efter ett dammigt arbetspass. Badplatsen var folktom så jag tog ett nakendopp (jag hade ändå inga badkläder med mig) och sköljde av mig det värsta dammet. Eftersom jag inte heller hade med mig någon handduk så lade jag mig på den ännu solvarma bryggan och lufttorkade.

Jag kände att situationen gjorde mig lite kåt så jag började smeka kuken och strax hade jag fullt stånd. Det var fortfarande folktomt på badplatsen men så skön som kvällen var, var det fullt möjligt att några kvällsbadare kunde komma. Tanken gjorde mig ännu kåtare och jag ställde mig upp på bryggan fullt synlig för eventuella badsugna och runkade kraftigt till jag sprutade ut flera kaskader i vattnet. Det kom aldrig någon så det blev en ensamrunk. Men skönt var det.

Jag har flera gånger provat att onanera i havet vid en nakenbadstand som jag brukar besöka, men fast att jag är kåt och har halvstånd när jag går i vattnet, så krymper kuken ihop i det kalla vattnet så det blir inget av med min onani. Vattnet är oftast rätt kallt och mycket långgrunt så det är lite avtändande. Synd för jag hade gärna velat lägga en sats i vågorna. Kanske har det med min ålder att göra. Jag är ju inte 20 år längre.

Kom gärna med tips på hur man ska kunna få ståndet i behåll i kallt vatten.
 

Dirk pitt

Ny medlem
Kön
Man
Kom gärna med tips på hur man ska kunna få ståndet i behåll i kallt vatten.

Jag brukar onanera i duschen och då har jag munstycket riktat mot min kuk, jag börjar med lagom kallt vatten sedan tar jag och sakta sänker tempraturen i duschen samtidigt som jag onanerar tillslut är det mycket kallt men min kuk är hård och varm, det känns jätteskönt att få utlösning tycker jag .

Dirk

Även utlösning i badkar är kul :)
 
Toppen