onani på äldre dar. enkät.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
1. När började du onanera?
Jag var 10 år första gången jag runkade

2. Hur många år har du onanerat?
Är idag 55, så har runkat 45 år (inte ständigt;)), och skulle tro det är 4-5 gånger i veckan, så 4,5ggr/veckan * 45år = blir 10 530 gånger

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?
Det har varierat mycket. När man var singel kunde det ju bli 7-15 gånger i veckan. Men mindre när man gifte sig och fick kids. Men det snittet jag räknade, där tog jag hela mina 45 år i beaktning. Och nej, just för tillfället, de senaste åren blir det minst en gång om dagen, ibland fler.

4. Hur många år ca. tror du att du kommer att fortsätta onanera?
Så länge jag orkar, och kuken vill vara med

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
Kul tråd! Jag norpar Bigloads mall...

Jag var 10 år då jag fick en spontan orgasm. Jag var 11 år då jag aktivt onanerade till orgasm.

Så nära 50 år det bara går.

3. Har du onanerat lika ofta dsv. antal gånger dag eller vecka. hela tiden eller har det blivit mindre hur äldre du blir?
Det har varierat genom åren, men utan att det har avtagit på något sätt. Lever f.n i ett distansförhållande vilket för mig innebär mycket onani då vi inte ses. Dock mer 'edgeing' 3-4 dagar innan jag ska träffa gumman. Hon blir upphetsad av jag fyller henne med en riklig sats.

Jag har svårt att se suget efter att ha en skön stund med mig själv och mina fantasier någonsin kommer att upphöra.

E

Eslöv

Gäst
Någonstans vid 8-9 års åldern. Dock första åren var det genom att gnida mig själv på sängen och fick torrorgasmer.

Sen dess. Är 34 nu.

Skulle säga att det bara blivit mer med åren tyvärr. ,xD

Jag skulle egentligen vilja sluta med det eller iallafall dra ner på det.

Runka tillsammans

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
1. Upptäckte det sköna i att leka med kuken i sju-åttaårsrollen när jag hittade pappas fibban och lektyr.
2. Hållt på i 50 år
3. Har varit upp och ner, bland annat pga förhållanden. Men det är sällan jag har runkat mindre är 2 gånger per dag.
4. Kommer nog aldrig sluta. Skulle högerhanden sluta fungera tar jag vänstern

Runkanu

Aktiv medlem
Kön
Man

Det var nog runt 11 eller 12 år med en kompis. Men det hände inte så mkt. Man hade bara ett Stånd som stod. Något år senare när utlösningen kom då blev helt plötsligt på riktigt och mycket roligare och runka.:p:p

Får nog säga från 12 års åldern, 28 år har jag runkat. Har ju också haft långa relationer och familj i hushållet som många andra, då blev det kanske inte lika vardagligt runkande. Men nu efter några år som singel, så vill jag nog säga att jag runkar som aldrig förr och det har faktiskt inte jätte mycket med att göra att jag inte har sex lika ofta som då. Och det finns ju ett par kvinnor som jag träffar ibland för lite knull. Men jag runkar fan hellre många gånger än å knulla numera. KAnske inte vill hare så resten av livet då. Men nu är det bra.

JA en runkkompis hade ju varit kul att ha för omväxlings skull:D

Nästan lika mkt. Dock mera nu sen några år tillbaka efter att jag blev singel.

Resten av mitt liv för fan.

Nisse53

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag gick i femman o sexan i skolan, så runkade jag ofta för tjejer på toaletten. Ibland så hjälpte tjejerna mej o runka. Hände ofta att man sprutade dom i ansiktet.

Toppen