Onani-scener i film (ej porrfilm)

Kön
Man
Jag tycker att den bästa scenen är i filmen "Burkarna som samlar sig själv".. Per-Olov Ljumbo (spelar Raffe-Ragnar i filmen) sitter vid kontoret och onanerar, då sekreteraren Lias kommer in (hon spelas av Lilly-Charlotta von Backumpa) och hennes kommentar är så skön "Jaha här sitter du och onanerar.", fyndigt som tusan :)
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Tja, American Pie, både första scenen med porrkanalen och när han juckar i pajen, dyker ju upp i huvudet.
Sen har vi "Din morsa också", där huvudrollerna, två kilalr ca 16 17 år gamla, ligger på varsin trampolin och runkar i kapp. Sen klipper de till under vattnet i poolen, och man får se deras sperma plska ner i vattnet (om jag minns rätt).

Den sexigaste (eller snarare den enda sexiga) jag kan komma på är i Sex and Lucía, när tjejen som är barnvakt till ungen sitter och kollar på sin morsas porrfilm och imiterar allt morsan gör på filmen.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Där är en sexscen i sökarna när "Jocke" (Liam Norberg) har sex med sin tjej (som för övrigt är ganska snygg) som är ganska bra... Dock inte onani men det är en scen ur"Sökarna". :)
 
Kön
Man
För övrigt är "Sökarna" något av en kultfilm. Det ska vara ett drama men blir mer något av en komedi eftersom skådisarna är dåliga och manus är tunt.
 
Kön
Man
De absolut bästa, och mest bisarra masturbationsscenerna någonsin måste ju vara dels gråtonaniscenen i Mulholland Drive, där Naoimi Watts karaktär hysteriskt gräver under trosorna medan tårarna rinner ner för hennes ansikte, en scen som för övrigt gett upphov till termen "gråtrunk" i vissa kretsar.

Den andra scenen jag tänker på är stryprunksscenen i Ken Park där karaktären Tate (var det så, kan ha fel) tittar på damtennis, en syssla som gör honom så "hot and bothered" att han prompt måste gå iväg och hämta ett morgonrocksskärp som han sedan placerar runt sin hals. Därefter följer manisk onani, ackompanjerat av de ansträngda stönen som de kvinnliga tennisspelarna ger ifrån sig vid varje slag. Skärpet dras åt allt hårdare och scenen når sitt klimax när Tate, halvstrypt annonserar sin orgasm med ett utdraget grymtande, och kameran zoomar in resultatet av hans ansträngningar; en seg sats som hänger från hans fortfarande erigerade kuk.

Priceless!
 

Tuborg-74

Ny medlem
Kön
Man
Kanske inte så bra men väldigt rolig är Scenen i Tillsamans där pappan kår ner i källaren kollar i porrtidningar och runkar medan han hammrar för att dölja vad han egentligen gör.
 
Kön
Man
Jag menade egentligen bara att ni skulle berätta de onaniscener som ni minns. Glöm rubriken "bästa".

Ja scenen i "Tillsammans" är bra och rolig!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmmm
Kim Basinger: 9½vecka...
den scenen slår det mesta...h e t t



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
joooo
& den scenen e såå dj..vla upphetsande!
hon ligger på sängen & smeker sig innanför jeansen:p

Originally posted by Maree

Visst är det en onani scen i Fucking Åmål också??



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

JompaJ

Medlem
Kön
Man
men är det ingen som minns Sharon Stone i "Sliver"?
Hon är nyinflyttad och börjar första kvällen med att ta ett bad.. samtidigt som han Baldwin-snubben fluktar på henne via videokamera...
Den scenen är rätt het..kommer ihåg att jag runkade på bion när jag såg den
 
Kön
Kvinna
Onaniscen i "Den där Mary", inte så sexig direkt. Men ja, Cameron Diaz använder hans sperma som frisyrsgele..även om det nu inte är på riktigt, så är ju hela ideen lite rolig om det var på riktigt.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
I ett avsnitt av "Sex and the city" är det Charlottes man som onanerar, isället för att ha sex med sin fru, kommer dock ej ihåg exakt vilket avsnitt det var.
 
Toppen