Onani-scener i film (ej porrfilm)

G

Guest

Gäst
Jag vet vilket avsnitt det är, han är på toa och onanerar till porrtidningen "Juggs" när Charlotte kommer in :)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Precis, sen kom jag på en till. Samantha onanerar och fantiserar om en präst hon hade stött på, den scenen vet jag är med i ett avsnitt i säsong 4..
 
G

Guest

Gäst
Ok :) lite kul sen när Charlotte klistrat in foton på sitt ansikte över porrtjejernas ansikte i tidningen sen :)
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Det finns en onani-scen i Fröken Sverige oxå. Hon som spelade Elin i Fucking Åmål har huvudrollen i den filmen

Onanera Mera
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Kevin Spacey gör ju en grym scen i american beauty... inte upphetsande för min del men fan så bra rent "filmiskt"...

Kåt & glad
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
HAHA, måste skratta åt den otroligt fantasifulla tråden :)

Landet tror jag filmen heter, dom ligger o pökar på gräset i en skog.
 
Kön
Man
Har ändrat rubriken för tråden. Tidigare var det rubrik "Bästa onani-scen i film (ej porrfilm)".

Jag kommer ihåg en italiensk film där jag tror att det ingick en onaniscen. Filmens titel hade ett kvinnonamn....jo "Malena" heter filmen. Är det någon som har sett den? Jag har sett men kommer inte ihåg om grabben i filmen onanerar eller inte. Har för mig att han onanerar medan han kollar in när Malena klär av sig.

http://www.imdb.com/title/tt0213847/
 

mogeni

Ny medlem
Kön
Man
American Beauty.. Kevin Spacey runkar först i duschen i introt till filmen och sedan väcker han sin fru av sitt intensiva runkande i sängen.. Lite kul film..
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Scenen i Ace Ventura 2 också, när han sitter i sin hydda och killen som hämtade honom kommer in :)
 

TjRox

Ny medlem
Kön
Man
jo men du "runkaärskönt" visst är det en onani scen i "malena" den lille grabben som typ förföljer henne, snor ju hennes trosor och ligger och tok runkar halva natten med dom på sitt ansikte. Sen somnar han med dom på just ansiktet och hans morsa komer in och väcker honom, hon blir galen och hela familjen förklarar honom sjuk och spikar igen hans dörr och fönster så att han inte får komma ut föränn sjukdomen gått över. Det gör den inte. Efter ett tag tar hans farsa saken i egna händer och släpar med grabben till enbordell där han köper en mogen flicka åt grabben så att han ska bli av med den och sluta upp med runkandet.

Den här filmen gick på ettan vill jag tillägga och har gått nu två gånger vad jag vill minnas. Den är lite knäpp men rätt rolig. obs. Det är ingen porr rulle Se den om ni får chansen.

pain is temporary - glory lasts forever
 
Kön
Man
Se filmen "Malena" om du får chansen, det är en bra film. Kvinnan som spelar Malena är snygg.

Jo du har rätt i att han snor Malenas trosor och ligger och luktar på dem.....och runkar. Jo jag minns scenen då han vaknar på morgonen och mamman kommer in och får se trosorna.
 

TjRox

Ny medlem
Kön
Man
jo den ligger helt klart bra till på topplistan över bästa onani scener i vanlig film, om jag får nominera så klart.

pain is temporary - glory lasts forever
 

TjRox

Ny medlem
Kön
Man
Jag såg delar av "not another teen movie" igår och måste nämna att den börjar med en onani scen. Kanske inte så sensuell eller erotisk utan mest löjlig, men ändå ganska kul.
Tjejen det handlar om ligger i sin säng och har precis börjat leka med sin jätte vibrator under täcket, när hela tjocka släkten brakar in sjungandes "ja hon må leva". Det funkar ju till en början även om hon ser rätt ansträngd ut. Men när sedan hunden drar av täcket och alla kan se vad hon har för sig tror man ju att det inte ska kunna bli värre, men ack så fel man kan ha, då ploppar nämligen vibratorn upp i luften och landar i gräddtårtan som mormor/farmor håller i, där står den som ett stort ljus och alla har nu blivit nedstänkta av grädde, så det liknar värsta kaskad utbrottet.

Alltså en ganska skojjig och annorlunda onani scen.

pain is temporary - glory lasts forever
 
Toppen