onani till fantasi om kollega

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Ja min kvinnliga arbetskamrat. Jag vet inte varför, men jag drömmer att vi sitter i en bastu. Sedan börjar vi knulla och i slutet tar jag henne analt. Har haft denna dröm flera gånger.
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har eller haft två kvinnliga kollegor som jag kunnat prata väldigt intimt med om sex. Den ene tjejen har tex berättat att hon onanerat i båda hålen samtidigt, och att hon en gång när hon onanerade fortsatte tills hon kommit sex gånger. Jag har flera gånger sett detta framför mig när jag själv onanerat.
Den andra tjejen har berättat om att hon onanerat tillsammans med tjejkompisar, och att de onanerat åt varandra. Samma sak här, jag har fantiserat om detta när jag själv onanerat.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Arbetsplatsen är det vanligaste stället att hitta partners på, så självklart har det funnits en del genom åren;.... ex.

* kvinnlig bolagsjurist i 35-åråldern på stora företaget, om envisades med kjolar till knä minus 15 cm.... ubersnygga ben och blottade gärna stayups eller strumpeband när hon satt ner och kjolen gled upp lite.... :)
* unga modellsnygga 25-åringen på företaget (jag var själv 25-30 år) som totats ihop med den klart dominante VD's son - av pappan.... :( Sonen var en trevlig kille, bildskön med en förfärlig far. Totade ihop sonen med denna gudinna på jorden...... trots flirt kände jag att hon var lite för mycket Off premisses..... :)
* MILF'iga VD sekreteraren i 35-40 årsåldern som gillade att råka nämna för oss småvalpar (minus 10 år), gång på gång - hur snett hon satt med den träbocken hon delade morgontidning med....... suck, stång och stön :)
Hennes brutalt röda naglar hade passat perfekt på strängen under mitt ollon.... :)
* Revisorsassistenten med Cockerspaniel/Lady look...... vi var jämngamla ca. +25 - men det blev bara en fika..... :(
.........

Listan kan göras längre men jag blir bara kåt av det.... :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag jobbade natt tidigare satt jag med en ung tjej och vi när nätterna gick så pratade vi om allt möjligt. Vi brukade se reprisen av Fråga Olle på nätterna och kom då in på sex i allmänhet. Vi båda hade förhållande, men jag är ganska säker på att båda fantiserade om vad man kunde har gjort i förrådet på nattetid.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag önskar att jag kunde ha ett sex-förhållande på jobbet. Det låter så spännande. Men jag har lever efter 3 principer sedan jag var 23 år gammal. Jag är inte ihop med någon som bor i min närhet, jag är inte i hop med någon jag vet är ihop med någon (hon kan alltid ljuga), och jag är aldrig ihop med någon på mitt jobb. Dessa regler följer jag för att ha lugn och ro i mitt liv.
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag önskar att jag kunde ha ett sex-förhållande på jobbet. Det låter så spännande. Men jag har lev efter 3 principer sedan jag var 23 år gammal. Jag är inte ihop med någon som bor i min närhet, jag är inte i hop med någon jag vet är ihop med någon(hon kan alltid ljuga), och jag är aldrig ihop med någon på mitt jobb. Dessa regler följer jag för att ha lugn och ro i mitt liv.

"inte ihop med någon i min närhet"

Blir man inte oftast ihop med någon som är i sin närhet? Eller menar du typ kompisar?
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Så jm, bortom dessa regler så gör jag vad jag vill, jag är en 99% hetro, 1% gay och jag anser att jag kan/får/ vill leva mitt liv så om jag vill. Det som jag vill mest är att få andra människor att må bra. Jag vill uppmuntra folka att vara dem själva, och att vara stolta att vara som de är. Det är just därför jag älskar detta forum. Här visar vi för världen vem vi är. Vi lägger upp bilder på våra kroppar i upphetsat tillstånd. Vi pratar om saker vi inte vågar, eller saker vi vågar. Helt enkelt, vi vågar visa oss nakna. Själsligen och kroppsligen. Jag må vara lite konstig ibland, men jag älskar er alla.
 

LoserOne

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Åtminstone när man är singel så blir det nästan omöjligt att låta bli att fantisera om arbetskamrater förr eller senare.
 
Toppen