Onani tips ;D

wipzi

Ny medlem
Kön
Man
Påhittig som jag är har jag kommit på ett alldels nytt sätt att bli upphettsad på vid onani, eller kanske är det så att flera redan kommit på detta men jag har då inte hört det förr?

Låg och lyssnade på min mp3-spelare, och sedan pillade jag på den och kikade runt i menyn, då kom det upp för mig att spela in sig själv på mp3n? Efterssom jag själv blir upphettsad av stönande osv tänkte jag att det skulle vara ett bra hjälpmedel att onanera till, så jag satte den på recording och började stöna, ca 2-3 minuter, sedan blev jag så nyfiken att jag lyssnade på det, och det var RIKTIGT upphettsande, ett bra tips, att onanera till..

have fun! :D

wipzi
 

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
Skulle nog inte bli speciellt upphetsad av att höra mig själv stöna. Men att höra ngn tjej stöna skulle säkerligen funka och få fantasin att skena tror jag. ;)

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Studenten

Skulle nog inte bli speciellt upphetsad av att höra mig själv stöna. Men att höra ngn tjej stöna skulle säkerligen funka och få fantasin att skena tror jag. ;)
Jo, sin egna manliga röst skulle man ju verkligen inte vilja höra inspelad, och särskilt inte stönanden då. [B)]:D

Wipzi kanske skulle dela med sig lite av sitt mp3-bibliotek? ;)
 

Chrille23

Ny medlem
Kön
Man
Wipzi kanske skulle dela med sig lite av sitt mp3-bibliotek? ;)
[/quote]

Jo det vore ju inte helt fel älskar höra tjejer stöna:p
 
Kön
Man
När jag var strax över 20 år (nu 37 år) provade jag att spela in när jag runkade.

Helt okej att göra om man är nyfiken på hur man låter. Men jag fick inte ut något av det efteråt. Jag runkade inte till inspelningen.

Om man tänder på att höra sig själv så ska man förstås fortsätta, inget alls fel med det.
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Själv har spelat in lite sköna sprut med videofunktionen på digitalkameran. Det är också grymt upphetsande att runka till!!
 

ktakillen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by wipzi

Påhittig som jag är har jag kommit på ett alldels nytt sätt att bli upphettsad på vid onani, eller kanske är det så att flera redan kommit på detta men jag har då inte hört det förr?

Låg och lyssnade på min mp3-spelare, och sedan pillade jag på den och kikade runt i menyn, då kom det upp för mig att spela in sig själv på mp3n? Efterssom jag själv blir upphettsad av stönande osv tänkte jag att det skulle vara ett bra hjälpmedel att onanera till, så jag satte den på recording och började stöna, ca 2-3 minuter, sedan blev jag så nyfiken att jag lyssnade på det, och det var RIKTIGT upphettsande, ett bra tips, att onanera till..

have fun! :D

wipzi

kan du dela med dig av ljudfilen?
 

wipzi

Ny medlem
Kön
Man
Är väl främst rekomenderat för kvinnor, efterssom de flesta män tycker "va bögigt" om sådant ;-P





wipzi
 

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by wipzi

Är väl främst rekomenderat för kvinnor, efterssom de flesta män tycker "va bögigt" om sådant ;-P

Det ligger en hel del i det du skriver.... när släpper du ditt stön fritt på forumet ;)

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"
 

Killen Gbg

Ny medlem
Kön
Man
wipzi
kan du inte lägga över den filen på datorn så kan vi också få lyssna ;)

------------------
kan inte hjälpa att jag är sugen, men jag kan göra något åt det.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
eller prova att filma er själv. Jäkligt intimt och fint och asupphetsande. verkligen rekomenderat. Det är en ny upptäckt. Synd att jag inte kan göra det oftare.
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Haha, jag gjorde det en gång, med dåvarande flickvännens kamera. Blev asrädd att jag glömt ta bort filmen sedan, när hon skulle använda den nästa gång. Har för mig att jag filmade när jag sög av mig själv.
 

wipzi

Ny medlem
Kön
Man
killen gbg;
det väljer jag nog att avstå från :)
var egentligen en liten amatörgrej för att se efter om det gav någon effekt, hehe.


wipzi
 

Killen Gbg

Ny medlem
Kön
Man
wipzi
inte så tråkig nu va *ler*
Men håller med dig, har spelat in med camen och så ibland. kan vara upphetsande att se på.
Vi kanske skulle byta med varandra? ;)

------------------
kan inte hjälpa att jag är sugen, men jag kan göra något åt det.
 
Toppen