Onani.../Tråden flyttad från Allmänt Onani...

casanovae

Medlem
Kön
Man
Har en granne som är en så kallad hemmafru. Hon är i cirka 30-40 års åldern och het! Jag har tänkt på att bjuda hem henne till oss en dag. Jag kommer nämligen va ensam hemma 1 månad i maj-juni och tänkte mig att jag kunde be henne komma förbi o prata om hon vill. Har tänkt onanera framför henne i smyg under täcket :p med enbart kalsonger på mig. Vad tycker läsarna om detta? Ge tips och kommentarer!
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Har en granne som är en så kallad hemmafru. Hon är i cirka 30-40 års åldern och het! Jag har tänkt på att bjuda hem henne till oss en dag. Jag kommer nämligen va ensam hemma 1 månad i maj-juni och tänkte mig att jag kunde be henne komma förbi o prata om hon vill. Har tänkt onanera framför henne i smyg under täcket :p med enbart kalsonger på mig. Vad tycker läsarna om detta? Ge tips och kommentarer!

Är du säker på att hon VILL att du ska göra henne generad på det viset då?
Det hör ju inte till det "normala" sättet att bjuda in grannen på? ;)

" - Tjena granne! Vill du komma in på en kopp kaffe och lite onani?"
 

drgood

Ny medlem
Kön
Man
Har en granne som är en så kallad hemmafru. Hon är i cirka 30-40 års åldern och het! Jag har tänkt på att bjuda hem henne till oss en dag. Jag kommer nämligen va ensam hemma 1 månad i maj-juni och tänkte mig att jag kunde be henne komma förbi o prata om hon vill. Har tänkt onanera framför henne i smyg under täcket :p med enbart kalsonger på mig. Vad tycker läsarna om detta? Ge tips och kommentarer!

Det började bra. En hemmafru som är läcker och du vill bjuda hem henne att prata. Bra.

MEN, att börja onanera och enbart har kalsonger på dig känns helt fel här. Börja med att kåta upp dig, men sköt onanin själv innan du är säker på att hon kan tänkas uppskatta det. Bara ett vänligt råd för grannsämjan :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Låter som en skön fantasi. Men om jag vore du skulle jag låta det stanna vid en skön fantasi - så länge;)
 

casanovae

Medlem
Kön
Man
Men grejjen är den att hon har varit lite pain in the ass på sätt o vis...Hur?
Jo, genom att hon alltid ska ställa frågor om vad jag gör, vad mina päron sysslar med nuförtiden osv. Hon har vid ett flertalet tillfällen kommit förbi och lånat min busskort osv. Så, det är dags för henne att ställa upp lite för kåta mig oxå. Dessutom är hon en bra kvinna, hon är snäll o underbar. Tror aldrig hon skulle ha nåt emot att jag onanerar framför henne. :)

Nu vart jag hård! :oops: måste göra nåt åt saken! Saken blir inte bättre av att man har killtrosor på sig :p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
men då är ju saken biff! ta fram kuken och runka för henne om du tror att det är en bra ide. om inte, gör det inte....
 

casanovae

Medlem
Kön
Man
låter bra, ska nog slänga fram ett erbjudande om prat hos mig med te osv. så får vi se om hon kommer eller ej. får hoppas att hon kommer! :p men som vanligt, inga förhoppningar! :D

Sen blir det onani-party :D
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
nämen jösse vilket "pain in the ass" hon är, låna busskort, frågar vad din föräldrar gör nu för tiden och ställer frågor om vad du gör nu för tiden...Att du står ut!!
Låter verkligen som det är dax att hon "ställer" upp nu o få se en kalsongprydd nisse som runkar under ett täcke över en kopp te:D:D[^]
 

casanovae

Medlem
Kön
Man
mm....problemet nu är bara förslag på film...några som har nåra bra ideer? hade tänkt kanske Smygfilmade nudister eller Piano 1993 :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Är det bara jag som inte fattar poängen med allt detta?
Eller är det mån tro ett skämt? [:eek:)]
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Är det bara jag som inte fattar poängen med allt detta?
Eller är det mån tro ett skämt? [:eek:)]


Själv tror jag att det är ett klassiskt fall av kommunikationssvårigheter mellan människor;)

Budskap som tolkas käpp rätt åt...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
tro vad du vill men detta är ej ett skämt! det lovar jag dig!


Bara du är beredd på att din granne kan tolka ditt tilltag som rena kränkningen, så är det väl OK!

Men hur tror du att hon kommer att uppfatta ditt tilltag?

Om hon blir förbannad, kommer du då att säga att det var hon själv som inbjöd till ditt initiativ:sleep:
 
Toppen