Onani-utmaning: Death my cumming

Handfaste

Medlem
Kön
Man
Dag 2 i utmaningen fick köra 2 sprut ganska tättinpå varandra när frugan pysslade i trädgården och jag hade lite ”pappersarbete”:D
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Dag fyra avklarad nu. Men nu börjar utmaningen på allvar att hitta/hinna med onanin jobbet krånglar ju till det lite under dagen..
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Lite uppdateringar från hushållet här i helgen, jag skriver för både jag och JM då han sover på grund av att han jobbat natt.

Lördag
HarleyQ: 2 egna på morgonen, 1 på kvällen tillsammans med sambo

JM: 1 på kvällen med sambo och 2 senare innan midnatt. Sista tog lite tid, den var mer för att jag "måste".

Söndag
HarleyQ: 4 på egen hand efter jag gått och lagt mig.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Dag 3. Första avklarad nu på morgonen innan jag steg ur sängen.
Och nu, två timmar senare kom andra orgasmen.
Tredje orgasmen avklarad nu i kväll.
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Mån: Nu börjar det bli jobbigt. 1 på morgonen i duschen, 1 senare vid lunch. Avsugning från Harley på kvällen. Tog lång tid, hon fick ont i käkarna men med lite porr som hjälp "gick" det. Var sen tvungen att vänta tills runt 23 innan jag gick på nästa. Blev glidmedel (kuken kändes lite "rå") och porr igen, lyckades få en 4e men fick jobba för det.

Tror jag får börja med att mixa in anala orgasmer. För nästa dag med 5 st kommer bli en struggle.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mån:

3 st medan JM sov, läste erotiska noveller på mobilen och lekte lite. 1 medan jag sög av JM på kvällen (satt på min favorit vibrator). Hade kvar för knull efter JM sprutat i munnen men han behövde paus så jag tog fram en dildo och och fick 1 till medan han sög och lekte med mina bröst.

Ons:

Kåt som sjutton efter en dags vila. JM jobbade natten mot onsdag. Så efter 00:00 när klockan officielt blev onsdag blev det porr på projektorn i sovrummet och onani i två timmar. 3 st orgasmer på varandra med diverse redskap. JM kom hem på morgonen kåt, knull bakifrån innan jobbet, 2 orgasmer till. Idag (torsdag) är jag rejält öm. Lite svårt att sitta på jobbet.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ons: Knull och 1 orgasm på morgonen när jag kom hem från jobbet. Sov til 12, morgonstånd så tog tillfället till akt och runkade ut 1 orgasm till. Harley kom hem runt 17, avsugning och knull i duschen. Uppe i 3 orgasmer för dagen. Nu börjar det bli tungt. Paus fram till runt 21, porr och genemsam onani med olja. Tog runt 1 h att spruta med hjälpmav Harley. Har fortfarande 1 till kvar innan 00:00 och är sugen på att ge upp. Men kl 23 så tänker jag att "nä, en till ska jag klara!". Hämtar min prostata stav, på med en GGG-film för inspiration och fem minuter innan tolvslaget får jag 1 härlig anal orgasm.

Har vilodag idag och funderar hur jag ska kunna nån 6 orgasmer på en dag...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Japp kände ingen kvalitet och sensualitet. Blev ”bara” sprut så att säga. Kunde ha fortsatt men jag gjorde mitt val
Du har helt rätt. Någon kvalitet och njutning blir det inte, men det hade varit intressant att se hur långt vi kommer. Som ett experiment. Jag ska försöka hålla på tills jag inte klarar mera, men är rädd att jag kanske kroknar vid fem orgasmer. Känner att med åldern och vikande erektion behöver man längre återhämtningstid.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Följande meddelande hittar jag på MyCircle idag.

mycircle.tv is stopped. The growth of its audience makes it too expensive to run free of charge. Thank you for your interest in the service.

Trist tycker jag :(
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Följande meddelande hittar jag på MyCircle idag.

mycircle.tv is stopped. The growth of its audience makes it too expensive to run free of charge. Thank you for your interest in the service.

Trist tycker jag :(

Jo tyvärr lades mycircle ned. Har gjort en annan tråd med Satschas reacts dock. Jag postar dem på ett annat ställe. Men ingen chatt som mycircle tyvärr.
 
Toppen