Onani vid feber?

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag är ofta otroligt kåt när jag har feber. Kan onanera hur mycket som helst då. Nån mer som känner samma?:p

Tatuerad buse
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Njä, inte just när jag har feber men när jag är sjuk i allmänhet, typ förkyld och sånt, så brukar jag också bli knasigt kåt. Speciellt den där extra dagen när man håller på att friskna till/egentligen är rätt frisk men stannar hemma ändå. :)
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Glömde förrut. Inte när jag har typ 40 grader men närmare 38. O som du sa Tuvalu, när man frisknar till då hettar det till

Tatuerad buse
 

Nupp

Ny medlem
Kön
Man
Jag skrev om det i en tråd tidigare.... känner mig också extremt kåt mär jag är småsjuk... trodde jag var ensam och knäpp men det visar sig att jag inte är... :):)
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Samma här, vid feber bli man helkåt.
Jag tror det är bra för tillfrisknandet att onanera lite...
Känns så varjefall :)


"Jag tror gud gjorde förhuden av ett ända syfte :-9"
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
sitter hemma förtjyyld sdubig och bed feber ..... kåt som fan och inte blir det bättre av att jag hittade detta forum
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
tackar för det Falconpilz , setat här och småryckt i struten flera timmar nu .. litta c6 med en skön donna vore helt rätt nu
 

Corm

Medlem
Kön
Man
Njaaa, jag har svårt att runka när jag är sjuk. Ibland vill jag bara för att jag ibland helt enkelt vill, men jag brukar inte orka om jag har feber :p.
 
Toppen