onani

S

saja<33 [avstängd tramsare]

Gäst
hur många gånger onanerar du per dag..? e de normalit att onanera flera gånger samma dag? :)[/size=1]
 

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
hur många gånger onanerar du per dag..? e de normalit att onanera flera gånger samma dag? :)[/size=1]



Alldeles för sällan just nu... Har för mycket att göra så det blir lixom inte av. Annars 1 gång om dan typ...

Nån som såg dokumentären på 5:an om de som runkar för ofta? Helt sjukt egentligen. Det var killar som berättade att de var tvugna att runka upp till 20 gånger per dag för att klara humör och livet! En hade runkat så mycket att han hade svårt att fortsätta på grund av alla smärtor. En annan kille blev irriterad och konstig om han inte runkade. Och var tvungen att uppsöka vilken toalett som helst för att runka, som andra springer och pissar.

Nån som har detta problem?? :D
 
G

Guest

Gäst
Typ en gång varje eller varannan dag. Ja det är normalt att göra det flera gånger per dag. När jag var tonåring kunde jag runkar upp till 5gånger/dag. Allt efter kåtheten. Kan väl iofs hända nu också :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Typ en gång varje eller varannan dag. Ja det är normalt att göra det flera gånger per dag. När jag var tonåring kunde jag runkar upp till 5gånger/dag. Allt efter kåtheten. Kan väl iofs hända nu också :p

skönt att höra...
mellan 3x i veckan till 3x om dagen, beroende på vilket humör jag e på
& hur mycket annan sex jag får...
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Runkar ungeäf 5-6 gånger i veckan. Ibland kan det blir mer, och ibland mindre.
Klart att det är helt normalt att runka flera gånger om dagen. Jag brukar faktiskt inte göra det, tror nog aldrig att jag runkat mer än 3 gånger på en dag, och det är mitt rekord. Brukar iofs runka länge istället...
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Själv runkar jag mellan 3-4 ggr per dag. Har gjort detta sedan jag var omkring 10-11 år. Räknade ut att det blvit omkringn18 000 runktillfällen. Underbart skönt!!!
 

gazzo

Ny medlem
Kön
Man
Jag runkar helst 1 gång om dagen på vardagar och 2 gånger om dagen på helger. Håller gärna på rätt länge per gång också :)

Ibland hinner man inte en dag, utan får göra det extra skönt nästa.
 

LoseControl

Ny medlem
Kön
Man
Varje dag! Ingen som har lust att onanera i cam? :D det vore trevligt! gäller både killar och tjejer! skriv ett litet gb-inlägg i såfall!:)
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Det är nog svårt att säga vad som är normalt. Det viktigaste är ju att det känns bra och att runkandet inte blir något tvångsmässigt eller som går ut över andra viktiga saker.

Själv runkar jag 1-3 gånger om dagen. Har alltid runkat mycket och länge. Det är fantastiskt att hålla på och runka en hel dag, o sen frammåt kvällen spruta en regäl sats. Det är gött!!:oops:
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Det är helt normal att onanera så ofta som man själv vill! Så länge det känns bra och skönt så är det bra!
Att INTE onanera när man vill är INTE normalt!!!
 
Toppen