Onanifråga

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
Hej jag undrar om ni tjejer också har livliga fantasier om könsorgan. När jag onanerar tänker jag i början lite på bröst och sådant men i slutet tänker jag oftast på just fitta. Hur fantiserar ni tjejer, tänker ni på kuk och sånt? och vad tänker ni på precis när det ska till och gå för er???
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej jag undrar om ni tjejer också har livliga fantasier om könsorgan. När jag onanerar tänker jag i början lite på bröst och sådant men i slutet tänker jag oftast på just fitta. Hur fantiserar ni tjejer, tänker ni på kuk och sånt? och vad tänker ni på precis när det ska till och gå för er???

Hm... Nej, jag tänker inte på ett ensamt könsorgan. Det är nog mera en situation som man har fantiserat fram; olika sexställningar o dyl...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nej, tänker inte enbart på könsorganet i sig utan mannen/kvinnan det sitter på och, bygger liksom upp ett litet scenario.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag tänker inte heller på just könsorganen utan mer en helhetsbild. Helst blir jag tagen hårt bakifrån i fantasin och killen greppar hårt i runt höfterna.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Håller med ovanstående - en "fristående" kuk tänder mig inte...försåvida den inte kommer via mms från min karl:D.

Jag tänker på/fantiserar om sånt som har hänt och sådant jag skulle vilja att det händer....
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Hej jag undrar om ni tjejer också har livliga fantasier om könsorgan. När jag onanerar tänker jag i början lite på bröst och sådant men i slutet tänker jag oftast på just fitta. Hur fantiserar ni tjejer, tänker ni på kuk och sånt? och vad tänker ni på precis när det ska till och gå för er???

Hm... Nej, jag tänker inte på ett ensamt könsorgan. Det är nog mera en situation som man har fantiserat fram; olika sexställningar o dyl...

Att bara tänka på en kuk eller fitta gör inget för mig! Jag brukar försöka återskapa en upplevd situation eller som många säger fantisera ihop en händelse som tänder mig. Jag kan ofta fantisera om att jag har sex utomhus och blir avslöjad, betittad eller ngt sådant. Ibland fantiserar jag om att jag är på en sexklubb och deltar i olika aktiviteter, eller att jag utnyttjas av flera män och kvinnor - saker som jag aldrig skulle våga göra i verkliga livet.
 

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
Hej Åsa
kul att höra ditt svar, håller med om det mesta. Dock inte att att jag har sex utomhus, sex är väldigt privat för mig :D
 
Toppen