Onaniplatser i sommar

nfk6

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Tänkte att alla här som vet om ställen där folk brukar träffas och onanera, kan tipsa om dom, så ifall man får lust och är i närheten , kan uppsöka platsen för en skön stund.....
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
fåfängan i stockholm är känd för älskande par men jag vet tyvärr inte riktigt vart den ligger men det kan väl inte va så svårt att hitta dit man kan ju alltid fråga sig fram
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner inte till något bra ställe i Nyköping, någon annan som vet??
 

KateUK

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Kvinna
Sedan jag flyttade till Sverige och då Göteborg hittade jag snabbt Lidl (på berget bland buskarna förbi parkeringen). Ofta är jag enda tjejen förutom nåns flickvän, men det är över lag unga killar, sällan nån över 50 och många är precis runt 20 :)


Kanske nån av er som kommer och kikar på mig ikväll efter 20? Kommer nog våga vara näck ifall det inte blir för kallt! Bor mitt emot så min man kan se mig från fönstret om jag går ner en bit för sluttningen ;)

Pinsamt ifall nån granne till mig direkt förstår vem jag är nu, men den risken tar jag
 
Ålder
53
Kön
Man
Sedan jag flyttade till Sverige och då Göteborg hittade jag snabbt Lidl (på berget bland buskarna förbi parkeringen). Ofta är jag enda tjejen förutom nåns flickvän, men det är över lag unga killar, sällan nån över 50 och många är precis runt 20 :)


Kanske nån av er som kommer och kikar på mig ikväll efter 20? Kommer nog våga vara näck ifall det inte blir för kallt! Bor mitt emot så min man kan se mig från fönstret om jag går ner en bit för sluttningen ;)

Pinsamt ifall nån granne till mig direkt förstår vem jag är nu, men den risken tar jag

Hej,
Jag bor i Göteborg, vilken Lidl är det?
Jag kommer gärna och kikar.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade gärna sett något ställe i västerbotten, men tror vi har lite för kallt :p
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Nära Uppsala finns Morga Hage med sandstrand, potentialen ligger dock på diverse sidospår till stenhällar och klippor där man kan sola naken och kika efter sällskap, och kila runt på stigar och in bland buskar och snår i skogen :p har inte haft tur hittills även fast jag legat naken och pullat med banan på stenhällen, men det rör sig både par som har sex (sett med egna ögon) och ensamma män i området, så jag känner på mig att det letas sex där! Förmodligen även i bilarna på de diskreta parkeringarna och ut i skogen där.

Skarholmen och bort till Lurbo bro har en spännande vandringsled med träspång där sex förekommer, bänkar, dass, toa och avstickare till diskreta porrställen finns i området, ett med en gammal soffa under tak.

Sen finns Fjällnora nakenbad där det nog prasslar i buskarna, men dit har jag inte varit, ska prova det nästa vår och sommar, leta kåta män där medan jag lockar med rumpan. Hammarskog har ett avsides fågelskådarställe, där ligger det också spänning i luften!

Hoppas stöta på någon när jag kilar ut kåt, men man går nog ofta om varann. Har bara haft otur i turen, en gång med en äldre man som gått bakom mig en stund på en stig -plötsligt gick han in i buskarna och försvann vilket jag upptäckte eftersom jag medvetet gick lite förföriskt och putade lite extra med rumpan i mjukisbyxorna. Samlade mig och gick in längre bort och smög mig närmare... min magkänsla var rätt, han stod bakom ett träd och runkade sin fina kuk. Jag stod 10 meter bort. Med många år av längtan i kroppen och hög puls så bet jag ihop och drog fram min kuk, sen visade jag rumpan och särade på mina skinkor innan jag ivrigt smet in bakom en kulle i skogen, han nappade direkt och kom nyfiket fram till mig med kuken framme och allt, nervös med svetten i pannan och stirrade på min styva kuk, vi gav varann blygsamt komplimanger för våra kukar.
Jag gick spontant ner på alla fyra och svankade upp rumpan i sommarvärmen för att visa min vilja. Frihetskänslan var underbar när jag spärrade upp rövhålet med rumpan i vädret för honom, denna främmande man som tog på sin kuk bakom mig. Känslan av hans blick på min bak var så pirrigt skön! Jag fick komplimang för att jag var väldigt fin medan han runkade, men sa samtidigt att han bara ville leka med kukarna, och var inte sugen på rumpa och analsex, så efter att vi kikat på varandras kukar en stund så sade vi lycka till och hej då.

Det är inte det lättaste att stöta på varann, sen våga, och slutligen vara det båda söker! Men jag fortsätter att söka och hoppas.
 
Toppen