Onanistund

G

Guest

Gäst
Vad föredrar ni när ni onanerar? En lång stund med lugna smekningar eller en snabbis?

Hur länge brukar ni i genomsnitt hålla på?
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Vad föredrar ni när ni onanerar? En lång stund med lugna smekningar eller en snabbis?

Hur länge brukar ni i genomsnitt hålla på?

Jag tenderar att dra ut på det. Känner jag att det är på väg att gå för mig så tar jag det lite lugnare bara. Vill jag ha det skönt en stund så vill jag att den stunden varar ett tag.

Hur länge i snitt? Tja en timme måste det vara i alla fall... eller mer.
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Beror ju lite på ibland så är det helt okej med snabbis och ibland vill man njuta hela kvällen/dagen. Har ingen aning om hur länge jag runkar igenomsnitt.
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Det där är ju väldigt olika. på morgonen är det ju svårt att hinna med några längre stunde, men en kvart sådär kan jag nog hålla på då, sen blir det panik för att hinna med bussen.

på kvällarna kan jag lätt hålla på i några timmar, runkar lite, gör lite annat o håller på så några timmar, särskilt om man sitter framför datorn elelr så.
 
R

Runk_on(under 18)

Gäst
Stämmer bra, på kvällarna framför datorn har man alltid tid med ett runk. Gärna lite längre tid då man har tid att kolla igenom allt gott som internet har att erbjuda :p
 
R

ryter

Gäst
Beror helt på tillfälle. Ibland passar det bättre med en snabbrunk, men ibland vill man lägga lite mera kvallite i det hela... ;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Beror helt på tillfälle. Ibland passar det bättre med en snabbrunk, men ibland vill man lägga lite mera kvallite i det hela... ;)

Håller med!
Blir ibland så kåt när jag sitter och kör bil långa sträckor så då får det bli en snabbis för trafiksäkerhetens skull;)

Annars föredrar jag ju att dra ut på det och njuta av stunden.

Snitt tid? ...en halv timme kanske jag kan hålla ut;)
 
G

Guest

Gäst
Vad föredrar ni när ni onanerar? En lång stund med lugna smekningar eller en snabbis?

Hur länge brukar ni i genomsnitt hålla på?

En lång stund ofc... e ju najsigare att skjuta satsen om du dragit ut på det...
 
Toppen