One-night-stand, killar/tjejer

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Är tjejer ute efter one-night-stand i samma utsträckning som killar?
Min uppfattning är att singeltjejer inte alls är ute efter one-night-stand i samma omfattning som killar. Vad tror ni? :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Myt! Skillnaden är kanske att killar planerar att få sig ett ligg, för en tjej händer det bara ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Så kan man också se det. Men vi kan ju vara smått elaka mot er också, säga nej fastän vi vet hur mycket ni vill ;)
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Ja där har ni ju också en fördel att ha chansen att säga nej. Den har vi ju så sällan eftersom vill vill så ofta.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag delar den uppfattningen men det finns ändå många tjejer som är intresserade



Är tjejer ute efter one-night-stand i samma utsträckning som killar?
Min uppfattning är att singeltjejer inte alls är ute efter one-night-stand i samma omfattning som killar. Vad tror ni? :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Så kan man också se det. Men vi kan ju vara smått elaka mot er också, säga nej fastän vi vet hur mycket ni vill ;)
Det där känner man ju igen...:D

hehe, kan tänka mig det!
Sen kan man ju säga nej första gången bara för att kolla hur mycket ni faktiskt lyckas charma en till att säga ja ;)

Ja där har ni ju också en fördel att ha chansen att säga nej. Den har vi ju så sällan eftersom vill vill så ofta.

Klart ni killar kan säga nej, är väl bara det att ni inte vill säga nej.

Jag delar den uppfattningen men det finns ändå många tjejer som är intresserade


Citat
Är tjejer ute efter one-night-stand i samma utsträckning som killar?
Min uppfattning är att singeltjejer inte alls är ute efter one-night-stand i samma omfattning som killar. Vad tror ni?

Klart det finns, är bara det att vi inte är ute efter det på samma sätt som ni killar. Tror iaf jag. Men man vet ju aldrig. :)
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Tänk om ni tjejer kunde lägga ner lika mycket energi på att ha sex som att testa killen till allt,inte särskilt skysst tycker jag
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
mhm...om man tittar på djur, som fåglar till exempel så väljer ju honan den hane som sjunger bäst till sin partner. Så självklart måste vi testa er, det är naturens gång. Sen är alla tjejer olika, jag lägger ner massor med energi på att ha sex då jag väl hittat den där killen som klarat alla test. :p
 
Toppen