Ont i bollarna:

SOLO

Medlem
Ibland när man har kommit ett par ggr på en dag så kan jag känna liksom spänningar i testiklarna. Känner ni igen detta runkbröder?

Master Bate!
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Ja det gör man lätt hehe. Ibland kan man få så ont så det känns som om man fått ett slag över kulpåsen. Kan tom spänna ändå upp till ryggen. Fast då har man legat i hehe ;) ..

Jag kom på Slapphänt :)
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Jo det gör jag! Kände det senast för ett par dar sedan. Då hade jag runkat i omgångar utan att spruta under en hel dag. "Värken" kom efter sprutet. Skulle va kul att få tips om hur man motverkar eller lindrar denna smärta. Nån som har nåt tips? För det är ju inte kul att få ont när man haft det så skönt bara minuter innan...

Micke
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
känner också igen det. men det är inte så ofta jag får det och när jag får det så är det bara i ena har jag för mej... vet inte hur man kan motverka det.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Lulekramen

Jo det gör jag! Kände det senast för ett par dar sedan. Då hade jag runkat i omgångar utan att spruta under en hel dag. "Värken" kom efter sprutet. Skulle va kul att få tips om hur man motverkar eller lindrar denna smärta. Nån som har nåt tips? För det är ju inte kul att få ont när man haft det så skönt bara minuter innan...
Låt bli att runka så ofta! :)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Nja inte direkt någon värk men lite sliten känns den. Har man runkat 3 gånger så tappar man lite av känslan i pungen tycker jag. Inte lika skönt att ta i den.
Förhoppningsvis så har väl den akuta kåtheten lagt sig!
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Ont i bollarna handlar om träningsverk, tror jag. Precis som du får ont på något annat ställe om du tränat någon viss muskelgrupp. Men det går att träna upp sig att orka med flera orgasmer. Har läst på något ställe att man kan träna upp sig genom att avbryta att kissa och göra om den proceduren gång på gång. På så viss ska man stärka eller träna upp samma muskel som används vid en orgasm.
Själv brukar jag lyckas få tre orgasmer som kommer på rad när jag onanerar. Först två mindre som avslutas med den supersköna stora orgasmen. Vid sådana tillfällen får jag dock hålla på underbart länge så att hela kuken blir superkänslig. Det räcker med att trycka med pekfingret längst ned på kukroten till slut så kommer man. Jag har också hittat vissa punkter som man kan stimmulera så att man hela tiden ligger på gränsen för att komma. Och då känns det bara helt underbart skönt.

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

vkngsxgd8

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Inte bra att halla sperman inne for lange, spruta och ar du fortfarande kat, sa runka ater ut en sats efter lite paus, inget fel med det ... blir mannen for tand pa sex eller onani utan att fa utlosning, brukar sant handa ... its pretty simple.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Ibland när jag runkat väldigt länge så kan det hända att jag får värk i pungen. Men det beror på att jag är så fruktansvärt kåt. När det sedan är dax att spruta så är det inte lite som kommer.
 
Toppen