Ont i pungen om man inte runkar ?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har haft det med lr rättare sagt får jag inte tömma på någon sätt så måste jag annars blir jag öm med

så töm när det börjar det känns;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
jag har haft det med lr rättare sagt får jag inte tömma på någon sätt så måste jag annars blir jag öm med

så töm när det börjar det känns;)

Men töm aldrig utan att berätta det på forum, för då kan det bli farligt[}:)];):p

Lita på doktor Snäckan:cool:;)
 

nickel

Ny medlem
Kön
Man
jag har haft det med lr rättare sagt får jag inte tömma på någon sätt så måste jag annars blir jag öm med

så töm när det börjar det känns;)

Men töm aldrig utan att berätta det på forum, för då kan det bli farligt[}:)];):p

Lita på doktor Snäckan:cool:;)

Haha, fina idéer, du borde kanske öppna mottagning! Lovar att besöka dig vid minsta tecken på kåt-smärta!:D
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
jag har haft det med lr rättare sagt får jag inte tömma på någon sätt så måste jag annars blir jag öm med

så töm när det börjar det känns;)

Men töm aldrig utan att berätta det på forum, för då kan det bli farligt[}:)];):p

Lita på doktor Snäckan:cool:;)

Haha, fina idéer, du borde kanske öppna mottagning! Lovar att besöka dig vid minsta tecken på kåt-smärta!:D


Doktor Snäckan har redan en mottagning, men patientlistan är fulltecknad;)

Den som lämnar Doktor Snäckans mottagning brukar dock aldrig lida av den åkomma som den här tråden handlar om;)
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
....jag tror på att certifiera och säkra inför kommande problem, en tömning per dag är nog bästa ordinationen...........förlåt doktor Snäckan att jag kommer in på Ditt specialområde....men jag är mycket för att förebygga.
:love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
....jag tror på att certifiera och säkra inför kommande problem, en tömning per dag är nog bästa ordinationen...........förlåt doktor Snäckan att jag kommer in på Ditt specialområde....men jag är mycket för att förebygga.
:love:

Du är förlåten;):cool:

... och inte nog med det... doktor Snäckan ordinerar samma behandling som du:p Helt i friskvårdens förebyggande anda:love:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Har aldrig kännt så men däremot om man avbryter ett påbörjat runk kan man få rätt ont i pungen faktiskt... Då är bara direkt att hitta nåt ställe att tömma sig på så släpper det...
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
....jag tror på att certifiera och säkra inför kommande problem, en tömning per dag är nog bästa ordinationen...........förlåt doktor Snäckan att jag kommer in på Ditt specialområde....men jag är mycket för att förebygga.
:love:

Du är förlåten;):cool:

... och inte nog med det... doktor Snäckan ordinerar samma behandling som du:p Helt i friskvårdens förebyggande anda:love:

.precis så, man ju kan inte alltid lita på den offentliga sjukvården. Den har säkert så mycket annat att jobba med....;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan väl inte heller påstå jag varit med om att man fått ont i pungen av att inte få spruta på några dagar , däremot vid några tillfällen man kanske haft en riktigt kåtdag och runkat till sprut flera ggr då kan man få lite känning i pungen.
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Kan väl inte heller påstå jag varit med om att man fått ont i pungen av att inte få spruta på några dagar , däremot vid några tillfällen man kanske haft en riktigt kåtdag och runkat till sprut flera ggr då kan man få lite känning i pungen.

Det kan jag också hålla med om. Men det är en annan sorts smärta om man säger så. När jag inte har runkat på några dagar känner jag mig liksom uppfyllt, som om att pungen spänner och det gör ont innuti :p
 
Toppen