Ont i snoppen

Lurif4xx

Ny medlem
Kön
Man
Jag undrar om det här e konstigt eller om det blir så för alla. När jag sitter och kollar på en p-rulle när en tjej strippar av sig och sedan suger killens kuk. Efter ett tag när jag runkat ett tag så börjar det dunka i snoppen och blir helt varm i kroppen och det gör ont i snorren:eek:

behappy

Medlem
Kön
Man
För det första, hur gammal är du?
För det andra, kommer det sperma när du får orgasm?
För det tredje, hur länge sitter du och runkar?

Lurif4xx

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 12 år.
När jag runkat i kanske 10min börjar det värka. Men blir endå kåt.
Det kommer ingen sperma bara lite men det ligger kvar i snoppen

behappy

Medlem
Kön
Man
Det kanske är så att din kuk fortfarande är väldigt känslig och skulle behöva "mogna" på sig lite mera. Ge det ett tag så ska du se att det blir bättre.

Anonymis

Medlem
Kön
Man
innan när jag var mindre o runkade gjorde de ont ibland..Men nu har de börjat komma sperma (o jag sprutade lite för första gången för några dar sen :D) och nu gör de aldrig ont längre

tzoom

Medlem
Kön
Man
Låter helt normalt faktist, föt jag var med om samma sak innan det kom sperma istället. Gör som behappy säger så ordnar det sig :)

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jag har ofta ont i ballen när jag har kört långsoftrunk flera gånger samma dag, men det är väl inte riktigt det det var frågan om här.

Zakarias

Ny medlem
Kön
Man
Om jag runkar länge utan o spruta gör det ont i kulorna sen. Händer inte med en gång, börjar kännas efter ett tag ibland. Enda lösningen då är att runka ut sperman.

Jerker

Ny medlem
Kön
Man
Ont i snoppen kan nog alla killar ha ibland, speciellt om man är hårdhänt och drar och sliter i kuken väldigt våldsamt, klämmer åt hårt när man runkar.

Toppen