Onykter

PHYZZ

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Varje gång jag är full eller påverkad, får jag inte upp den. Det är väldigt frustrerande, med tanke på att det kanske är lite lättare att dra över en brud när man är full.

Någon som vet hur man kan åtgärda detta problem?

Ålder
44
Kön
Kvinna
eftersom du inte får upp den när du är full (en rätt välkänd effekt av alkohol) så är det ju för din del inte speciellt lätt att dra över en tjej när du är full. Eftersom det inte är praktiskt möjligt. Du får helt enkelt välja, tjej eller sprit.

all you need is love

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Man kan tänka sig att staga upp veken med bambukäppar men de brukar inte tjejer tycka om eftersom bambu river litet väl mycket.
Min rekomendation är dock att du berusar dig med god whisky ur en välformad flaska. Talisker är både god och har rätt typ av flaska.
Om du sedan inte lyckas få upp den kan du ju i alla fall glädjas åt att du druckit god whisky plus att du kan tillfredställa flickan med den välformade flaskhalsen. Glöm dock ej att trycka i korken så att flaskan inte fastnar i hålet om du förstår vad jag menar. Dessutom är det ju inte gott med en blandning av vaginalsekret och whisky om det händelsevis skulle vara någonting kvar i flaskan.

Observera dock att ovanstående förutsättningar endast gäller om den stackars flickan ej genast avlidigt eller fallit i koma på grund av din andedräkt.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>

Kön
Man
Alkohol funkar så länge man intar små mängder. De allra flesta människor (som inte är alkoholister) dricker för att uppleva den eufori som alkoholen ger efter ett glas. Dessvärre övergår detta behagliga rus till vanlig yrsel redan efter det andra glaset och hjärnans och den övriga kroppens funktioner börjar bli nedsatta. Detta inbegriper naturligtvis allt som har med könsorganen att göra. Så mitt tips är: drick ett glas champagne, du blir avslappnad och skön, hämningarna släpper och du kan njuta av att tillfredsställa din partner med en hård stake! Vill du kröka, gör det efteråt! Man har ändå inte så mycket behållning av ett knull om man är aspackad...

M D

Toppen