ooo

skalman1

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Titta en nu tråd i forumet.

Tänkte berätta när min lärare på högstadiet skulle tala om DET.
Han tyckte de va rätt pinsamt, han rodna som en tomat.
De märktes klart och tydligt att han inte gillade att berätta såna saker :D
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
När vi hade sexualkunskap på schemat så delades klassen upp i två grupper, tjejer och killar var för sig. Vi tjejer fick sedan en ung kille till lärare som bland annat inledde lektionen med att fråga oss tjejer hur många som brukade onanera och hur många som var rakade. Han avslutade lektionen med att säga "Och så en viktig sak nu tjejer... Kanske den allra viktigaste! När ni ska suga av en kille - var försiktiga med tänderna!!"
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Vi hade någonting liknande som Toppentjejen, fast egentligen tvärtom. Två erfarna, lite äldre lärare tog hand om varsin grupp. Kvinnan tog hand om tjejernan och mannen om killarna. Sedan pratade hon en stund, sen fick vi fråga vad vi ville. Det var värt ganska mycket tycker jag... Det blev nog ganska utelämnande för henne, men bra för oss. Hon var modig som ställde upp!
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Vi fick se en tecknad dansk film, där de bland annat visade olika sätt att onanera. Det är vad jag minns mest.

Inge uppdelning av klassen alls, och en förbaskat bra lärare hade vi. Blev lite sabbat av två tjejer som skulle göra sig roliga. Men det straffade sig väl att inte vara med, så vitt jag vet är de både arbetslösa och ensamstående mammor nu...
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Hmm... kan inte ens påminna mig att jag varit på någon sådan lektion... det var iofs många lektioner jag inte var på, men arbete har jag, och inte är jag ensamstående heller.. ;)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det här vr längesedan :). Vi hade en biologilärare (alltid i vit rock) som slog på en urgammal film (ni vet en sådan med urblekta färger, anno 1958 ungefär) om ett par som skulle till BB och packade väskan.

Själv satt läraren vänd från filmduken och läste tidningen i skenet från projektorn. Stackaren!

Vi fick lära oss blommor och bin på annat håll :cool:
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Vi fick se en tecknad dansk film, där de bland annat visade olika sätt att onanera. Det är vad jag minns mest.

Inge uppdelning av klassen alls, och en förbaskat bra lärare hade vi. Blev lite sabbat av två tjejer som skulle göra sig roliga. Men det straffade sig väl att inte vara med, så vitt jag vet är de både arbetslösa och ensamstående mammor nu...[/quot


På tal om skolan, vår sexundervisning bestod mest av att titta på bilder. Om hur könen såg ut inuti, det blev väldigt snabbt ointresant.
 

C64ever

Ny medlem
Kön
Man
Man hade ju önskat att det var någon som gjorde som John Cleese i A Fish called Wanda. Visade med frun hur man skulle ha sex.
 
Toppen