Operation/läketid

Rune

Medlem
Kön
Man
Tjena, Min fråga till er är om någon här har gjort en så kallad förhudsförstoring? jag har personligen gjort det men nu vill jag veta när den börjar funka som vanligt igen. Nån som kommer ihåg o har gjort denna operation hur lång läketid det var..
Alltså hur lång tid tog det innan du kunde dra tillbaka förhuden utan smärta o börja onanera o så.. För i dagsläget har det helt läkt ihop på en "sida" av snittet o inte på det andra..
Ja hur som helst ni e juh inga doktorer, men jag tänkte bara höra om nån vet ungefär.
Tack så hemskt mkt på förhand.. Mvh / Rune

___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Skojjar du nu?? Men då måste du fått ngn infektion av ngt slag? Eller hur fasen menar du med 3år?

___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Känns som du inte är alltför seriös? kikade dina andra inlägg, e du en sån där skojjare så tycker jag inte du ska skojja om detta. Det är rätt allvarligt för mig detta.

___________
Stay hard!
 
G

Guest

Gäst
Jag är gravallvarlig. Skulle aldrig skoja om sånt här, har själv gått igenom ditt helvete.
Det blev ingen infektion. Man kan ju tro att snorren läker fort, pga av alla blodkärl och sånt, men faktum är att läketiden är helt makalös. Så tyvärr, men när det väl läkt är allt tipptopp! Dessutom kanske det går lite snabbare för dig.
 

Rune

Medlem
Kön
Man
haha 3år,, skulle knappast tro det. isåfall har du kuk som en finlandsfärja. Hälften har läkt ihop på 4dagar,, skulle inte tro att det tar 1095 dagar för den andra sidan att läka ihop helt..


___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Nu är det typ helt ihop läkt, det tog 2 veckor.. Du menar alltså att det tog 150veckor för dig? Sicken humor du har grabben.. puss

___________
Stay hard!
 
G

Guest

Gäst
Det ser läkt ut bara, vänta bara tills du runkar för tionde, tjugonde, trettionde gången - du spricker det upp och blir infekterat.
 

Rune

Medlem
Kön
Man
haha, har både haft vanligt sex, oral sex o anal sex nu,, det har gått 1½ månad... inget har då hänt... patetiskt gjort av dig.

___________
Stay hard!
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rune

haha, har både haft vanligt sex, oral sex o anal sex nu,, det har gått 1½ månad... inget har då hänt... patetiskt gjort av dig.

___________
Stay hard!

1 1/2 MÅNAD!! Fan vad tiden går när man har skoj:)

Keep on going!!
 
Toppen