optimala grovleken.

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Mätte min killes pga den här tråden, längden visste jag sen tidigare. Runt ollonet är det 17cm och längst in mot kroppen 18cm. Men det är inte alltid det går att få in hela, så 17cm känns väldigt optimalt för mig just nu. Men ibland kan ju ett enda finger vara optimalt också. Så det ändras från gång till gång, även känsligheten på djupet ändras. Ibland går det jättebra att ta den i botten, och ibland går det inte ens till hälften.
Grov! Min är ca 16 mitt på skaftet, brukar bli kommenterad som grov :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vet inte vad skillnaden är med hur djupt det går. Men den är rätt lång också. Troligtvis har det nog att göra med vilken tid på månaden det är.
Men rumpan struntar i det, där funkar alltid djupt.
Ok. Tänkte att det kanske gjorde ont på dej eller så....
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ok. Tänkte att det kanske gjorde ont på dej eller så....
Skulle göra ont om han trycker på lite hårdare, men samtidigt så är viss smärta väldigt nära njutning. Så ju närmare jag kommer till orgasm, desto mer tål jag. Tror det är därför jag kommer så j-a hårt. Händer då och då att jag tappar typ medvetandet, sen vaknar jag på morgonen
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har provat en metallkukring det senaste, och då händer det grejer. som bäst har jag mätt till 16 cm omkrets
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Är ni för långa så bottnar man och det är inte skönt för någon oavsett vad man sätter på. Jag tar gärna emot grövre än längre. Normal längd så flyter det på...

Manya
Nja, den jag blivit knullad av som haft längs kuk, 22cm, han kände jag inte att han "bottnade" kände till och med hans stora pung daska mot min mellangård...
 
Toppen