Oralsex första gången?

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Hur vanligt är det egentligen med oralsex när du har sex med någon för första gången, alltså inte den gången du blir av med oskulden, utan första gången du har sex med just den tjejen eller killen?

Killar, slickar ni en tjej som ni har ett one night-stand med?

Tjejer suger ni en kille som ni har ett one night-stand med?
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har inga ONS, men visst har jag haft oralsex även första gången med en ny älskare. Ser liksom just ingen större skillnad mellan det och "vanlig" sex?
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Jag har inga ONS, men visst har jag haft oralsex även första gången med en ny älskare. Ser liksom just ingen större skillnad mellan det och "vanlig" sex?

Håller med.

Tycker att oralsex är en del av det "vanliga" sexet och att det är skön start att både ge och få med tungan och munnen! Det spelar liksom ingen roll om man har sex för första gången eller inte.

ONS - slickar gärna och blir gärna avsugen då oxå! 69:an är ju skönt porrig att köra...

Älskar oralsex för övrigt....finns ju inget bättre än att slicka...! ;):)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker väld mkt om oralsex - både att ge o få! Därf tycker jag att det är en naturlig del av sexet, även om det är en ons. Killarna slickar inte alltid, men jag måste bara få suga! :)
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag tycker väld mkt om oralsex - både att ge o få! Därf tycker jag att det är en naturlig del av sexet, även om det är en ons. Killarna slickar inte alltid, men jag måste bara få suga! :)

jag är nog lite som dig fat ändå tvärtom, jag suger inte alltid men min sambo måste slicka varje gång;) nästan iallafall
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Det var den dummaste fråga jag hört på länge.
Självklart gör jag det. Hon måste be och böna länge för att jag [red]INTE[/red] ska slicka henne.
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Oralsex är en väsentlig del av sexlivet för mig. Så jag vill absolut ha o6, även första gången. Framförallt gillar jag att ge, det ger nästan lika mycket som samlag för mig. Något av det absolut häftigaste och underbaraste jag vet. Att få är också helt ok, men inget jag "måste" ha på samma sätt.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Alltså, oralt är ett mindre steg än vaginalt tycker jag. Jag tycker slicka fitta är en del av förspelet innan man knullar. skulle bli ganska lack på ONS som inte lät mig slicka henne..

alltså tycker jag att få en avsugning också hör till ett ons-knull
 

Lickerman

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att slicka. För mig skulle inte samlaget vara fullbordat om inte jag fått slicka hennes fitta.

Sen har jag heller inget emot att bli avsugen heller.
 

palle

Medlem
Kön
Man
Jag tycker också att oralsex är en naturlig del när man har sex. Jag slickar alltid tjejen och jag kommer garanterat aldrig klaga om en tjej vill suga av mig... :)
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
håller med, oralsex är en del av hela sexet. Och sen kan ju tilläggas att det finns inget bättre än oralsex--- älskar att slicka tjejens fitta och älskar att bli avsugen...;)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Det ingår. Det finns ju knappast något bättre än att slicka en fitta.
Smaken, lukten och att känner hur man långsamt kan driva en kvinna till vansinnet med bara sin tunga är helt under bart. Jag blir kåt när jag barra tänka på det. Jag håller med Laroh.
Jag har haft en älskarinna som jag bara har slickad tills hon har kommit och sprutad (hon har gjord det). Så on har sprutad mig i munnen. Jag lovar, det var bland det hetaste jag har varit med om.
 
G

Göran67

Gäst
Oralsex är härligt skönt så länge man inte träffar på en discofitta. Finns inget värre än folk som inte sköter sin intim-hygien. men om det är rent och fräscht så är det heöt underbart att få ge oralsex, visst otroligt skäönt att få också, men att höra och känna hur kroppen skälver när ens tunga smeker sig runt skötet är enormt uppkåtande.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Visste ni att underlivshygien blir sabbad när man rakar sig? På en man spelar det inte så stor roll, men för en kvinna blir hela bakteriefloran förstörd. Man får lättare svampinfektion o dyl...
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Haha, ja det är möjligt men dom allra allra flesta tjejer klarar sig ju utan problem så kanske värt den lilla risken man tar...

jag har aldrig träffat nån helt orakad och skulle jag det skulle jag aldrig slicka henne. hårda bud kanske men jag vet att många tänker likadant.

Jag säger inte alla måste slätraka sig men ansa är det minsta. Annars är det som orakade armhålor, äckligt...


Visste ni att underlivshygien blir sabbad när man rakar sig? På en man spelar det inte så stor roll, men för en kvinna blir hela bakteriefloran förstörd. Man får lättare svampinfektion o dyl...
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har inget emot oralsex första gången, det är liksom en naturlig del av sexet och jag älskar att bli slickad av en duktig tunga. Eftersom jag är bi så gillar jag själv att slicka en våt och kåt fitta som ärvälvårdad både till hygien och frisyr. Jag är själv helrakad då och då men har ibland en liten "skalplock" men jag föredrar slät och lena blygdläppar utan hår.
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Oralsex finns absolut i standardutbudet för O-N-S hos mig. Jag älskar att leka med min tunga på insidan av hennes lår och upp i ljumskarna tills hon nästan spricker av kåtslag och bokstavligen mosar in mitt ansikte i hennes fitta.. *mums'
 
Toppen