oralsex till omskuren?

V

voodoodoll

Gäst
På vilket sätt ger man skönast oralsex till en kille som är omskuren...?
Är det mycket skillnad från kukar som itne är det eller kanske det egentligen iten är skillnad alls...? jag är ju helt bortkommen som vanligt....
 
V

voodoodoll

Gäst
men någon som kanske har en "aning"?;-P
eller själv vara omskuren, vet att jag ahr hittat några killar här som är det men minns itne vad ni heter :-(
 

Tjoff

Ny medlem
Kön
Kvinna
På vilket sätt ger man skönast oralsex till en kille som är omskuren...?
Är det mycket skillnad från kukar som itne är det eller kanske det egentligen iten är skillnad alls...? jag är ju helt bortkommen som vanligt....

tycker inte det är nån skillnad direkt men något känligare har nån varit. Sen om det berott på att dem är det pga omskärelse eller annat vet jag inte...
 
C

campbell

Gäst
nog få som känt skilnaden, men killar med förhud ska ha känligare olon har jag hört några gånger
 

andy833

Medlem
Kön
Man
för att svara på frågan... tror inte det är någon skillnad på "skönaste oralsexet" beroende på om man är omskuren eller inte... de flesta ollon är ju nakna när man njuter av oralt... största skillnaden är nog vad personen gillar *ler*... som jag som formligen älskar all form av oralt... på båda hållen;)
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag är omskuren, men vet ju inte hur det hade varit om jag inte hade varit omskurern...

Jag tror nog inte att det gör någon större skillnad vad det gäller oralsex. Det kan säker vara så att ollonet är lite mindre känslig om man är omskuren. Men jag vet inte om det gör någon skillnad egentligen. Jag tycker om när läpparna är blöta, så har gärna lite saliv i munnen, eller spotta lite på ollonet. Annars är det ju bara att suga på, var inte för försiktig!
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Jag är omskuren, fast nästan hela ollonet ligger skyddat under förhuden i slakt tillstånd. Bästa avsugningen som jag nånsin fått var en "deep throat". Killen som sög körde långa drag. Underbart!
Det var i somras, på ett nakenbad.
 
Toppen