Oralsex vid one-night-stand

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Är det ovanligt att ni tjejer ger oralsex vid one-night-stand? Jag har själv nämligen aldrig fått det när jag legat med någon för en natt :(
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hihi! Jag vill inte ha sex om jag inte får suga! Tror det är väldigt individuellt vad man gillar. Tror inte direkt det har att göra med om det är en en-nattare lr förhållande. Har du slickat tjejerna då? Det är min erfarenhet att män inte slickar om det är en-nattare. Men vem vet de kanske inte gillar att slicka i överhuvud taget... Jag blir galen av att suga!
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
I så fall hoppas jag att jag stöter på någon som dig nån gång ;)
Jag brukar alltid börja sexet med att slicka tjejen. Gillar både att göra det och att se tjejen njuta av det :oops:
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om jag hade ett one night stand skulle jag så klart slicka tjejen, oavsett om hon är rakad eller inte, och hoppas att hon suger mig.
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Är visserligen lite off-topic... (kvinnlig onani)

Får jag inte slicka så vill jag inte vara med. Slicka är det bästa som finns. Oavsett om det är ett ons eller inte.
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Hihi! Jag vill inte ha sex om jag inte får suga! Tror det är väldigt individuellt vad man gillar. Tror inte direkt det har att göra med om det är en en-nattare lr förhållande. Har du slickat tjejerna då? Det är min erfarenhet att män inte slickar om det är en-nattare. Men vem vet de kanske inte gillar att slicka i överhuvud taget... Jag blir galen av att suga!


Den har tur den som blir din one-night-stand :p
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mäh! Vilka superkillar ni är!!! De flesta som har slickat mig har gjort det på ett så oskönt sätt, så man har ålat sig bort för att slippa. Hopps ni kan er sak bättre, pojkar! :-D
 
R

Rollo1

Gäst
Mäh! Vilka superkillar ni är!!! De flesta som har slickat mig har gjort det på ett så oskönt sätt, så man har ålat sig bort för att slippa. Hopps ni kan er sak bättre, pojkar! :-D

Hur vill du ha det gjort då ? :)
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
För mig är det vanligare att jag ger lite "head" vid en första dejt än vanlig sex...
Om jag gillar killen d.v.s.
Annars blir det fan inget alls...
H[}:)]
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
hur går det till när du bara ger "head" på första dejten? Känns som att jag skulle bli ganska förvånad om jag först fick en avsugning på första dejten för att sen skippa det vanliga sexet :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan självklart ge killen en skön avsugning vid one night. Däremot har jag aldrig riktigt fått veta om jag gör det bra eller inte, ibland känns det som att jag håller på i evigheter och inget "mer" händer. Den slaknar iofs inte, men ja... Jag får fråga nån vacker dag. :p
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag verkligen ÄLSKAR att slicka fitta.
Det är så otroligt upphetsande bara att få känna doften och smaken av en fitta och känslan när jag ser och känner reaktionen är helt underbar.

Jag har slickat tjejer till orgasm utan att ha fått något annat i utbyte än själva njutningen att få slicka. Jag slickar ju gärna stjärt också, vilket inte riktigt alla tjejer uppskattar, men de som gör det blir desto gladare när de känner hur tungan smiter ner mellan skinkorna.

Det härligaste som finns när jag slickar är tjejer som blir helvilda när de kommer. Finns ju de som nästan sliter av en håret när de kommer. Helt underbart.

Jag kan nog bara minnas en enda tjej som absolut inte ville bli slickad. Vad besviken jag blev då.

Det har hänt att jag har spelat ovillig att slicka för att då istället blivit "tvingad" Känslan av att ligga fastbunden och sedan känna hur fittan och helst även rumpan (gärna stor) trycks mot ansiktet är otroligt häftig.
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Självklart!

Tycker man om oralsex så tycker man om oralsex, i min värld. Eftersom jag verkligen älskar att gå ner tar jag varje tillfälle som ges. Många är nog dessutom mer noggranna med sin intimhygien vid ett ons är efter 7 år i ett förhållande, om det är det man oroar sig över...
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
spela roll om det är en natts el fler natts, ger det som en lady bara ska ha , vill ha , ev kräver,
 
Toppen