Oralsex

  • Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
2 Frågor:

1: Vilken favoritställning har ni killar när ni slickar er tjej ?

2: Tjejer. vilken ställning föredrar ni att bli slickade i ?

Jag tycker det är bäst att slicka en tjej som står upp,
eller gränslar mitt ansikte när jag ligger på rygg.
(är missonären bäst )
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
1. på rygg där det är bekvämt... i sängen med benen brett isär så jag kommer åt
2. jag vet att min egen tjej föredrar på rygg, eller kanske att grensla över mig - det gillar jag också! :p

Onanera mera på er!
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar nog alla möjliga, så länge jag får slicka :)
T ex när vi kåtat upp varann ute på stan, direkt innanför dörren går jag ner på knä, lyfter hennes kjol och frossar, eller när hon sitter grensle över mitt ansikte och gnider fittan över ansikte oh mun.
Ganska schysst när hon ligger på rygg också, benen upp och isär så jag kan bahaga båda hålen, härligt.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Härligt Billy önskar mer svar likt ditt, tack:)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
1. Jag vet inte om det e killens favvis men jag älskar då han står o jag går ner på huk och tar den i munnen....går att göra oavsett var man är ;)

2. jag gillar själv bäst ståendes på alla fyra eller sittandes över hans ansikte eller då jag ligger på rygg med särade ben och han tar för sig....kan gärna tänka mig att vara bunden då med :oops:
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Skäms på mig att jag glömde nämna på alla fyra som sambo-tjej sa :oops:
Gärna varianten där tjejen står på knän och har axlarna nere i madrassen eller var vi nu är. Även här så jag kan gotta mig med båda hålen.
 

teddyperra

Ny medlem
Kön
Man
Jah ligger helst mellan hennes ben, på mage och slickar - länge och väl, lugnt och omsorgsfullt. Tills hennes njutning ger henne orgasm.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skäms på mig att jag glömde nämna på alla fyra som sambo-tjej sa :oops:
Gärna varianten där tjejen står på knän och har axlarna nere i madrassen eller var vi nu är. Även här så jag kan gotta mig med båda hålen.

håller med då känner man sig sexig som tjej ligga där med rumpan i vädret o fin insyn i musen...
 
G

Guest

Gäst
1. beror på hur tjejen är plaserad.. står hon så så får jag gå på huk, ligger hon så ligger jag mellan benen eller i 69.an..

det va flera veckor sedan jag fick smaka dok.. man är ganska sugen på att slicka nu
 
Toppen