orgasm då man spänner magen&benen

kozze

Ny medlem
Kön
Kvinna
Tjo! har någon varit med om att få en orgams bara vid att spänna benen och magen? alltså in röra där nere överhuvudtaget? detta har hänt mig, eller händer mig:oops:... undrar hur sjutton detta kan gå till! vore kul att höra om det hänt någon annan:)
 

gung_djur

Ny medlem
Kön
Man
Ska prova om det går nu...
Ja, tror det kan funka för killar också om man fantiserar.
Men det är svårt att inte röra.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tjo! har någon varit med om att få en orgams bara vid att spänna benen och magen? alltså in röra där nere överhuvudtaget? detta har hänt mig, eller händer mig:oops:... undrar hur sjutton detta kan gå till! vore kul att höra om det hänt någon annan:)


Mig har det aldrig hänt - men det skulle vara intressant att få veta hur du gör?
 

wera

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag får mycket starkare orgasmer om jag spänner mig så där... Man ser lite rolig ut iofs, men det blir såå mkt bättre. Bara att spänna ben o rumpa hårt som fan
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Jag får mycket starkare orgasmer om jag spänner mig så där... Man ser lite rolig ut iofs, men det blir såå mkt bättre. Bara att spänna ben o rumpa hårt som fan

Men...Är det när du BARA spänner dej...eller hjälper du till "på annat vis" ?
 

wera

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan göra på båda sätten:) Om jag är jäkligt kåt så behöver jag inte "hjälpa till", spänner mig bara. (Brukar få träningsvärk dagen efter, säger väl rätt mkt om hur spänd man måste vara)
Vill jag ha flera orgasmer på rad så hjäper jag till och pillar lite
 

kozze

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag får mycket starkare orgasmer om jag spänner mig så där... Man ser lite rolig ut iofs, men det blir såå mkt bättre. Bara att spänna ben o rumpa hårt som fan


Men alltså spänner du dig på detta sätt då du har sex med någon? hitills har jag bara gjort det med mig själv.. funkar det att spänna sig, så mycket som de faktiskt krävs, i alla ställningar? känns som att det skulle bli svårare med någon annan ? hmm
 

wera

Ny medlem
Kön
Kvinna
Näe.. inte i alla ställningar. Det blir ju rätt lätt så att man "trycker undan" killen.
Men det går bra om man ligger på mage med benen ihop o blir påsatt bakifrån. Bäst är nog dock om killen står på knä och du kan ha ett ben mellan hans och andra över hans lår. Lite svårt att förklara märkte jag:)
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Tillhörde mina sexlekar när jag var ung. Oftast gick det alldeles för fort för mig när jag var ung både när jag runkade och när jag knullade (då var det ju pinsamt också).
För att dra ut på det sköna onanerade jag utan att röra kuken, alltså bara spänna och slappna av i lår och skinkmuskler och knipa med anus. Har skjutit många satser på det sättet. Nu tror jag inte att det skulle fungera. Har inte lust heller, det är roligare med handpåläggning!
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har under årens lopp (jag är 50+) övat upp mig och kan nu, relativt enkelt få orgasm genom att spänna låren, rumpan och underlivet i allmänhet. Det hela började med att jag började göra knipövningar för att bibehålla bäckenbottenspänsten. En dag blev det så skönt och jag fick en liten orgasm och det gjorde mig extremt träningsvillig och snart kunde jag tekniken nästan till fulländning.
Jag "roar mig ganska ofta med denna form av onani. Exempelvis har jag suttit i bilköer i Stockholm och "klämt fram" orgasmer, jag har suttit på flyplatser, i flygplan, på bio och höjdpunkten, på ett sammanträde och fått orgasm medan samtalet pågick.:oops: För att inte tala om alla gånger jag legat på stranden, både i ensamhet menmest på offentliga badstränder, såväl nakenbad som på Makarska rivieran omgiven av hundratals människor.
Jag fixar till en orgasm på ett par tre minuter om jag är lite uppkåtad i förväg som man kan bli av enhet bioscen, en snygg tjej eller kille på starnden eller en fantasi.
Meddelas slutligen att jag har börjat knipa...[|)]
 

manfo

Ny medlem
Kön
Man
kan nog funka om man övar men det tar nog sin tid innan man kan..ska prova ..såg en filmsnutt med en man som kom på det viset genom att jucka och spänna kroppen ..orkar nog inte hålla på så länge..goare med handen tror jag..
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag har under årens lopp (jag är 50+) övat upp mig och kan nu, relativt enkelt få orgasm genom att spänna låren, rumpan och underlivet i allmänhet. Det hela började med att jag började göra knipövningar för att bibehålla bäckenbottenspänsten. En dag blev det så skönt och jag fick en liten orgasm och det gjorde mig extremt träningsvillig och snart kunde jag tekniken nästan till fulländning.
Jag "roar mig ganska ofta med denna form av onani. Exempelvis har jag suttit i bilköer i Stockholm och "klämt fram" orgasmer, jag har suttit på flyplatser, i flygplan, på bio och höjdpunkten, på ett sammanträde och fått orgasm medan samtalet pågick.:oops: För att inte tala om alla gånger jag legat på stranden, både i ensamhet menmest på offentliga badstränder, såväl nakenbad som på Makarska rivieran omgiven av hundratals människor.
Jag fixar till en orgasm på ett par tre minuter om jag är lite uppkåtad i förväg som man kan bli av enhet bioscen, en snygg tjej eller kille på starnden eller en fantasi.
Meddelas slutligen att jag har börjat knipa...[|)]


:D:D Jag börjar genast knipa när jag läser vad du lyckats åstadkomma med träning;)
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Jag håller med åsa. Att använda diverse muskler är ett härligt sätt att förgylla dagen
 
Toppen