Orgasm enbart av fantasier

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
En fantasi från okänd kvinna :
Jag ligger naken på en klippa en högsommardag vid kusten.
En behaglig sjöbris och solstrålar leker på min kropp.De kommer åt överallt,hela huden blir en erogen zon.
Jag ligger på rygg med särade ben,solstrålarna och brisen har inget bestämd kön,de bara är.
De betraktar mig,har all tid.De hetsar upp mig,omväxlande med milda varma solstrålar och svaga svalkande vidpustar.
Jag behöver inte röra vid mig själv för att få orgasm,jag bara bejakar sol och vind som åtrår mig.
Tiden står stilla och jag njuter...........

Tillbaka till verkligheten nu.;)Den här okända kvinnan får orgasm av sin fantasi utan att vidröra sig själv.
Jag som man har inte den förmågan.Enligt en undersökning som gjorts på 2000 män fanns det av dom endast 1 som hade den förmågan.
Då det gällde kvinnor var procenten betydligt högre.

Har ni den förmågan tjejer :sleep:
Om ni har det så vore det intressant att höra om hur,var och när ni använder er av det.:)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Det där tror jag absolut på! Orgasm kan man ju få när man sover och drömmer ju, iaf jag. Brukar hända ganska ofta att jag kommer i sömnen utan att jag rör fittan och den orgasmen är oslagbar! Går inte alls att beskriva den! Har inte lyckats fullt ut enbart av att fantisera men väldigt nära på:oops:
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag kan det definitivt inte. Har ofta önskat att det kunde ske i drömmen men det har jag inte heller varit med om. Det vore ju underbart, det kunde ju vara ett överjordiskt, magiskt knull och så kom man sedan.

T ex en oändlig fitta utan botten som kuken bara kördes in i i all oändlighet, inget juckande utan en evig instöt. Eller att man hade en lång tunga som kunde bli hård och som man kunde knulla med. Eller så kunde man få en orgasm som varade i typ 25 minuter eller ännu längre. I drömmar är ju allt möjligt.

Det irriterar mig att jag inte kommit i sömnen en enda gång. Orättvist. Och komma utan att röra kuken är omöjligt för mig. Någon gång har jag väl sett en porrfilm utan att runka och ändå har jag njutit i kuken.

Orättvist att kvinnor har lättare att komma så också.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Känner att jag gärna vill dela med mej av något som jag var med om tidigare idag. Befann mej i mitt kök för att hämta en sak, utan någon som helst tanke på sex. Plötsligt så fick jag en enorm, "svidande", känsla i fittan och var tvungen att stanna upp ett tag. Då när jag står där, i köket, så bara väller en sådan fruktansvärt skön orgasm över mej utan att jag ens rör fittan eller någonting. Jag bara står där. Efteråt så känner jag hur det rinner från fittan och tar ner handen innanför trosorna och känner hur genomblöta dom blivit!:oops: Var tvungen att byta både trosor och byxor! Har aldrig varit med om det tidigare, men det var absolut något av det skönaste jag någonsin varit med om!!!:p
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Känner att jag gärna vill dela med mej av något som jag var med om tidigare idag. Befann mej i mitt kök för att hämta en sak, utan någon som helst tanke på sex. Plötsligt så fick jag en enorm, "svidande", känsla i fittan och var tvungen att stanna upp ett tag. Då när jag står där, i köket, så bara väller en sådan fruktansvärt skön orgasm över mej utan att jag ens rör fittan eller någonting. Jag bara står där. Efteråt så känner jag hur det rinner från fittan och tar ner handen innanför trosorna och känner hur genomblöta dom blivit!:oops: Var tvungen att byta både trosor och byxor! Har aldrig varit med om det tidigare, men det var absolut något av det skönaste jag någonsin varit med om!!!:p


Fan vilken skön upplevelse... :) låter som en skön dag ;)
 

pernilla_b

Ny medlem
Kön
Kvinna
Känner att jag gärna vill dela med mej av något som jag var med om tidigare idag. Befann mej i mitt kök för att hämta en sak, utan någon som helst tanke på sex. Plötsligt så fick jag en enorm, "svidande", känsla i fittan och var tvungen att stanna upp ett tag. Då när jag står där, i köket, så bara väller en sådan fruktansvärt skön orgasm över mej utan att jag ens rör fittan eller någonting. Jag bara står där. Efteråt så känner jag hur det rinner från fittan och tar ner handen innanför trosorna och känner hur genomblöta dom blivit!:oops: Var tvungen att byta både trosor och byxor! Har aldrig varit med om det tidigare, men det var absolut något av det skönaste jag någonsin varit med om!!!:p


Fan vilken skön upplevelse... :) låter som en skön dag ;)

Låter helt underbart...

Jag har också varit med om det...i skolan för många år sen under en lektion...jag tänkte inte heller på sex men kände att det pirrade mellan låren. Tog typ 10 minuter sen gick det för mig i trosorna utan att jag rörde mig eller nåt. Var helt underbart,fick bita ihop för att det inte skulle märkas.
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag kan få orgasm utan beröring...har hänt när jag har kollat på porr eller varit i samma rum som någon som onanerat utan att de vetat om att jag har varit vaken...har inte testat bara genom att fantisera, men det skulle nog funka det också... :)
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Men e´den lika kraftig som en orgasm när du ex: blir slickad eller pullar själv ?

Nix, det är den inte. Men det är otroligt skönt ändå, får riktigt sköna orgasmkramper liksom... :)
 

mickekockk

Ny medlem
Kön
Man
Ok det låter faktiskt lite annorlunda med tjej som kan komma så men visst vore det underbart att få så en tjej spänna bena å uppleva en orgasm utan att pulla clittan.[mailurl]epostadress]namn[/url]

Nix, det är den inte. Men det är otroligt skönt ändå, får riktigt sköna orgasmkramper liksom... :)[/quote]
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
varför spänna benen? det är ju inget måste...ska det vara någon sport så ska man ju ligga helt still... ;)
 

mickekockk

Ny medlem
Kön
Man
ok vet bara att många tjejer jag vart tillsammans tycker det e´underbart att spänna bena när orgasmen kommer
 

Dinglare

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille som oanerar nästan dagligen, och jag har aktivt och bra sexliv med min tjej. Grejen är den att jag faktiskt kan komma utan att runka eller ens röra vid kuken. Vid en laddad sinnesstämning där jag är avslappnad är det inga problem alls att uppnå det. Men då jag kommer så är det oerhört retsamt att inte hjälpa till under själva orgasmen ;)
Ett tips är att fantisera eller be tjejen göra en het show och under tiden så ligger man bara och låter musklerna arbeta.
 
Toppen