Orgasm endast genom smekning av bröst?

zoombo

Medlem
Kön
Man
Tack och lov så har min andra hälft (numera) otroligt känsliga bröstvårtor. Och jag bara äääälskar att leka med dem *flämt*. Finns knappast nåt som får min kuk att resa sig så snabbt som en bröstvårta som styvnar i munnen, är mycket, mycket bättre än stora bröst!

Jag har aldrig kommit så långt men jag tror nog det vore fullt möjligt att få henne till orgasm bara genom att massera dem på rätt sätt. Och bättre "tändknapp/musöppnare" finns knappt - bokstavligt talat.

Vad säger ni: kan man få orgasm bara på detta sätt? Är det vanligt?

<h6>[blue]Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.</h6>[/blue]
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
Tack och lov så har min andra hälft (numera) otroligt känsliga bröstvårtor. Och jag bara äääälskar att leka med dem *flämt*. Finns knappast nåt som får min kuk att resa sig så snabbt som en bröstvårta som styvnar i munnen, är mycket, mycket bättre än stora bröst!

Jag har aldrig kommit så långt men jag tror nog det vore fullt möjligt att få henne till orgasm bara genom att massera dem på rätt sätt. Och bättre "tändknapp/musöppnare" finns knappt - bokstavligt talat.

Vad säger ni: kan man få orgasm bara på detta sätt? Är det vanligt?

<h6>[blue]Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.</h6>[/blue]


det är nog inte alls omöjligt för kvinnor att få orgasm bara genom smekning av brösten:D
 
Kön
Man
Jag VET att det funkar.. lyckats flera gånger med olika partner... "älska" brösten så har man kommit långt :)

"Masturbation for salvation"
 
T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Jag VET att det funkar.. lyckats flera gånger med olika partner... "älska" brösten så har man kommit långt :)

"Masturbation for salvation"

hehe, du kan ALDRIG veta om du lyckas... ibland kanske man låtsas för att det börjar bli obehagligt, elelr att man bara e less, nå finns 1000orsaker att fejka, sådant erkänner man aldrig (för det mesta) till den som är så stolt över att ha gett en orgasm :p ...

iofs kan du veta om det funkat på dig själv, inte på en partner.
 
T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
nå.. itne för att jag nu menar att det är omöjligt... har hört talas om "bröstorgasm" på någon sida som sålde skojiga salvor :p
... själv har jag aldrig varit med om en sk bröstorgasm(kan bero på att jag aldrig försökt), och har heller aldrig hört om någon som skulle ha vart det.
 

Medz

Ny medlem
Kön
Man
Är inte säker på att de lyckas men mitt ex fick orgasm när jag gjorde de *fast iofs de va inte bara smekingar men rörde inte fittan
 
G

Guest

Gäst
Ja jag får orgasm enbart av att få brösten smekta... Om jag är riktigt kåt och det görs på rätt sätt... ;)
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
När jag varit riktigt kåt och killen har sugit på mina bröstvårtor har det ibland känts som jag varit på väg att komma.. Men det har aldrig gått så långt någon gång. Men gissningsvis så skulle jag nog kunna få orgasm så om jag var rejält kåt!
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Tack och lov så har min andra hälft (numera) otroligt känsliga bröstvårtor. Och jag bara äääälskar att leka med dem *flämt*. Finns knappast nåt som får min kuk att resa sig så snabbt som en bröstvårta som styvnar i munnen, är mycket, mycket bättre än stora bröst!

Jag har aldrig kommit så långt men jag tror nog det vore fullt möjligt att få henne till orgasm bara genom att massera dem på rätt sätt. Och bättre "tändknapp/musöppnare" finns knappt - bokstavligt talat.

Vad säger ni: kan man få orgasm bara på detta sätt? Är det vanligt?

<h6>[blue]Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.</h6>[/blue]

Jag har varit med om det med en kille...jag vet inte vad han gjorde som fick mig så kåt, men han smekte och slickade och sög och jag kom av det. Det var inte en lika stark orgasm, men det var superhäftigt...du får väl testa och se vad som händer? ;)
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Jodå....det kan gå. Iaf på mig.... Tyvärr har en del känselspröt försvunnit efter en bröstförstoring så i dags läge är det nog inte möjligt.
Men förr...... jodå, dock inte lika kraftig.
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
..Har upplevt det med en tjej...å gillade smärtan som man gav henne genom att rulla bröstvårtan mellan tummen och pekfingret... väldigt väldigt hårt...

det gick nästan imot min naturliga gräns..vill ju inte skada tjejen man gör det skönt för...men hon gillade det i alla fall... å riktigt skakade när det gick för henne... å det e ju så skönt att ge orgasm...till någon man tycker om... :oops:
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Du skadar henne inte, börja mjukt. Jag brukar använda ett ridspö, då får du bra kontroll på styrka i slag och var du träffam.

Men träna innan på att sikta.

Sedan kan du övergå till stjärten, låren, insidan av låren. närmare och närmare fittan. Mjukt i början sedan allt hårdare, smek henne emellan, ge henne pauser, hitta gränsen för vad hon kan ta och tänj den sakta. Hon drar ihop låren, men särar snart på dem igen. Håll på så en stund, varva med smek och fingerpullande. Till slut kommer hon i en kraftig orgasm. T
 
G

Guest

Gäst
OK. Och hur är rätt sätt?

Är ju olika, men för mig får det inte va för hårdhänt. Taktfullt... Som du skulle smeka klittan...

Du är mycket känslig alltså. Tungan eller till och med baksidan av tungan kanske. Vad tycket du om att få dem smekta genom en tunn behå?

JA till en början genom en tunn bh men sedan måste den ju av!! Är inte jättekänslig men inga hårda tag där inte, de hårda tagen sparar jag till resten av kroppen... ;):)
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
Eftersom vissa tjejer kan få orgasm utan beröring överhuvudtaget kan de per definition få det genom att få brösten smekta. :D
 

Tjei

Ny medlem
Kön
Man
Jag får härliga orgasmer av beröring av brösten. Jag gillar om han börjar mjukt och blir hårdare och hårdare. Brösten är mina "fittöppnare":cool:
 

vala

Ny medlem
Kön
Kvinna
Helst ska brösten oljas in. Sen ska båda bröstvårtorna stimuleras som var de en liten klitoris.
Det får mig att orgasmera antingen många gånger eller oavbrutet i flera minuter. Det är en annorlunda orgasm, som kan kännas "lättar" alldeles i början, men efter en tid - eller när man är inne på den 6e, 7e eller tolfte lika stark som en vanlig orgasm - skillnaden är att den inte har ett tydligt centrum utan känns i precis hela kroppen.
Behöver jag säga att jag inte känner till någon häftigare erotisk upplevelse över huvud taget?
 
Toppen