Orgasm och kissnödig

G

gauss[tröttnat]

Gäst
Hej,

Jag läste en gång en berättelse i Nancy Fridays "My secret garden" (en bok
dör kvinnor skriver om sina sexuella fantasier). En kvinna redogör
för en händelse där en annan kvinna onanerar henne till orgasm när hon sitter på toaletten och är vansinnigt kissnödig. Sedan beskriver hon en sådan kick hon fick
av att får orgasm då hon är kissnödig och att hon inte kan hålla sig från
att kissa när hon kommer.

Finns det tjejer här som upplevt en extra stark orgasm när ni varit kissnödiga?
Eller som tror på idén från berättelsen ovan?
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Ja - orgasmen blir starkare - eller framförallt mer långvarig, iallafall för mig. Dessutom är den svårare att nå fram till.
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Ja - orgasmen blir starkare - eller framförallt mer långvarig, iallafall för mig. Dessutom är den svårare att nå fram till.

Tack för svar ;)

Går det att kissa samtidigt som orgasmen (för kvinnor)? Någon som prövat?
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag tycker tyvärr att kissnödigheten bara är ett störningsmoment, blir inte skönare alls för mig...
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Går det att kissa samtidigt som orgasmen (för kvinnor)? Någon som prövat? [/quote]

Jag vet faktiskt inte. Jag försöker ständigt träna på det, men har inte lyckats ännu ;-P Däremot strax efteråt... ;)
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Men händer det inte att tjejer sitter på toaletten och onanerar. Då behöver man
väl inte oroa sig för att blöta ner något? ;)

[/quote]
Håller med. Sedan vill jag inte kissa på mig heller, alltså kan jag inte slappna av. [/quote]
 

Jonis

Ny medlem
Kön
Man
Jag undrar en sak, nu när vi är inne på ämnet kissnödig. Min tjej upplever det mycket skönare när hon är kisnödig och vi har sex och jag stöter emot hennes g punk (eller däromkring) är det se för någon annan?

Det där med kisnödigheten och ogrgasm, är det "alla" sorts orgasmer eller är det bara "klitoris" orgasmer eller vad...?

/ Jonis
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar en sak, nu när vi är inne på ämnet kissnödig. Min tjej upplever det mycket skönare när hon är kisnödig och vi har sex och jag stöter emot hennes g punk (eller däromkring) är det se för någon annan?

Det där med kisnödigheten och ogrgasm, är det "alla" sorts orgasmer eller är det bara "klitoris" orgasmer eller vad...?

/ Jonis

Bra fråga. Jag kan bara svara för mig själv och jag upplever något liknande din flickvän. Det känns dock annorlunda och jag får mycket svårare att få orgasm - men när den sedan väl kommer blir den mycket starkare och långvarig. Men bara vid g-punktsorgasm. Klitorisorgasmen är mycket svårare att uppnå vid kissnödighet - för att inte säga omöjlig. Iallafall för mig.
 

madde30

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker tyvärr att kissnödigheten bara är ett störningsmoment, blir inte skönare alls för mig...

Samma här. Har heller ingen lust att kissa ner mej. Däremot tog det ända tills nyligen för mej att fatta att jag ibland får fontänorgasmer, jag trodde att jag kissade ner mej :oops: Och dom orgasmerna är nog inte utav denna jord :p:p
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Hittade följande citat på något annat diskussionsforum. Är författarinnan av det citatet ensam om att göra som hon gör?

.jag brukar sitta och onanera och kissa samtidigt..det är jätteskönt att onanera tills man nästan kommer och sen när man kommer så kissar man samtidigt! Helt underbart, fast inte att reckommendera i sängen, blir så himla blött! :)När man är våt, så blir man ännu våtare om man kissar lite, kisset blöter liksom upp slidvätskan så att det blir jättehalt och vått, riktigt skönt att onanera till. Jag blir lätt rådnad och öm i underlivet om jag onanerar när det är för torrt!
:)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag kan absolut inte ha nåt i blåsan om jag ska ha skön sex, händer ibland att jag måste smita iväg & kissa när jag & karln min har långvaring mysstynd.. Mkt irriterande. Fast det är säkert en träningssak..
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Hittade följande citat på något annat diskussionsforum. Är författarinnan av det citatet ensam om att göra som hon gör?

.jag brukar sitta och onanera och kissa samtidigt..det är jätteskönt att onanera tills man nästan kommer och sen när man kommer så kissar man samtidigt! Helt underbart, fast inte att reckommendera i sängen, blir så himla blött! :)När man är våt, så blir man ännu våtare om man kissar lite, kisset blöter liksom upp slidvätskan så att det blir jättehalt och vått, riktigt skönt att onanera till. Jag blir lätt rådnad och öm i underlivet om jag onanerar när det är för torrt!
:)

Jag har verkligen försökt, det är en av mina fantasier att göra det, men hittils har det inte fungerat....jag får bara svårare att kissa när jag kommit!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:oops: Nu har jag fått god hjälp och inspiration...det är verkligen så skönt som jag drömde att det skulle vara!! Men jag tycker snarar att kisset gör att jag blir strävare= ökad friktion= skönare orgasm!
 

micke_

Ny medlem
Kön
Man
:oops: Nu har jag fått god hjälp och inspiration...det är verkligen så skönt som jag drömde att det skulle vara!! Men jag tycker snarar att kisset gör att jag blir strävare= ökad friktion= skönare orgasm!

Den synen skulle jag vilja se!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag kan njuta av sex om jag är kissnödig, men jag kan omöjligt få orgasm.

Men å andra sidan har jag aldrig provat att "släppa efter" heller;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Killar har det bättre. Vi har ju en mekanism som låser urinblåsan när vi har stånd. Och det ska tjejer nog vara glada för.

Det GÅR att pissa, men man måste göra det väldigt avsiktligt och medvetet.

Ur en killes perspektiv; mitt sprut blir sämre när jag e pissnödig.
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
En tjej red mig en gång när jag satt på toastolen i badrummet. Hon var jättekissnödig och hade jättesvårt att får orgasm. Men jag tror att hon läckte några droppar under tiden - det var något extra vått som droppade längs mitt stånd lite då och då. Väldigt upphetsande faktiskt... :)
 

Welloq

Ny medlem
Kön
Man
Ja, dom är svårare att nå fram till. har försökt i sängen på kvällarna när jag är kissnödig. Men har bara lyckats en gång...... en visst är det skönt.... (och då var jag på toan när jag kom!! Och kissade INTE i sängen xD)
:p
 
Toppen