Orgasm och kissnödig

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan bli känsligare och kåtare av att vara kissnödig men när jag väl har sex blir det lite störande att vara kissnödig.
Jag håller också med om att det är mer skönt att vara kissnödig vid vaginal stimulans än klitoral.
Jag kan nog också uppleva lite samma när jag är bajsnödig också, inte lika mycket men lite. Jag tror att det dels är för att man spänner musklerna i underlivet, vilket i sig stimulerar underlivet, men också att det är ett ökat tryck, precis som när en dildo eller penis stimulerar slidan.
Jag har försökt pröva någon gång att våga släppa på trycket när jag orgasmerat i duschen när jag varit kissnödig men det gick inte så bra, om det är fysiskt eller mentala spärrar som gör det vet jag inte.
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Jag har försökt pröva någon gång att våga släppa på trycket när jag orgasmerat i duschen när jag varit kissnödig men det gick inte så bra, om det är fysiskt eller mentala spärrar som gör det vet jag inte.

Jag tror mig ha förstått (från samtal med kvinnor som försökt) att det är möjligt för en kvinna att få orgasm samtidigt som hon kissar men att det är svårt. Kräver stark kissnödighet och stor avslappning, tror jag. (Men jag är iofs man). ;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag undrar en sak, nu när vi är inne på ämnet kissnödig. Min tjej upplever det mycket skönare när hon är kisnödig och vi har sex och jag stöter emot hennes g punk (eller däromkring) är det se för någon annan?

Det där med kisnödigheten och ogrgasm, är det "alla" sorts orgasmer eller är det bara "klitoris" orgasmer eller vad...?

/ Jonis

Precis så är det för mig också, att det är sååå mycket skönare att få en kuk mot G-punkten om man är sådär lagom kissnödig (annars känns det bara jobbigt som nån annan skrev - som om man håller på och kissar ner sig). Eller bara att ha killen liggandes ovanpå mig så att hans tyngd mot magen/kissblåsan gör att jag blir lite extra kissnödig. Blir störtkåt på två röda!
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Precis så är det för mig också, att det är sååå mycket skönare att få en kuk mot G-punkten om man är sådär lagom kissnödig (annars känns det bara jobbigt som nån annan skrev - som om man håller på och kissar ner sig). Eller bara att ha killen liggandes ovanpå mig så att hans tyngd mot magen/kissblåsan gör att jag blir lite extra kissnödig. Blir störtkåt på två röda!

Det där låter störtskönt Mina :) Brukar du onanera när du är kissnödig också?
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Precis så är det för mig också, att det är sååå mycket skönare att få en kuk mot G-punkten om man är sådär lagom kissnödig (annars känns det bara jobbigt som nån annan skrev - som om man håller på och kissar ner sig). Eller bara att ha killen liggandes ovanpå mig så att hans tyngd mot magen/kissblåsan gör att jag blir lite extra kissnödig. Blir störtkåt på två röda!

Det där låter störtskönt Mina :) Brukar du onanera när du är kissnödig också?

Det ÄR störtskönt! ;) Blir kåt av att vara kissnödig men får tyvärr inte ut så mycket av att onanera när jag är det p.g.a. det där att det känns som om man ska pissa ner sig ;) Så jag måste gå på toa innan, men då har man hunnit kåta upp sig lagom mycket för att man inte ska bli störd av att kissa en snabbis ;)
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Det ÄR störtskönt! ;) Blir kåt av att vara kissnödig men får tyvärr inte ut så mycket av att onanera när jag är det p.g.a. det där att det känns som om man ska pissa ner sig ;) Så jag måste gå på toa innan, men då har man hunnit kåta upp sig lagom mycket för att man inte ska bli störd av att kissa en snabbis ;)

Du kanske borde pröva att sitta på toaletten och onanera när du är kissnödig. Då spelar det ju ingen roll om det rinner över... ;)

Om det är skönt att onanera när du är kissnödig, vad spelar det då för roll om du spiller några droppar (om du nu bara placerat dig vattentätt)? :cool:
 

Mojada

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag kissar tyvärr alltid på mej när jag får orgasm om jag är kissnödig.:oops: Det hände redan när jag onanerade första gången i trettonårsåldern i ett par snäva jeans som tryckte så skönt...:p först trodde jag det var normalt, vågade inte fråga någon. Har ända sedan dess kopplat ihop kissnödighet och sex. För mej gäller det både vid vaginal- och klitorisorgasm.

På den vägen är det... numera gillar jag att jag kissar på mej vid sex :) (fast min man gillar det inte, han tycker det är äckligt, så jag måste vara noga med att gå på toa innan...). Jag blir också tänd av att "utmana ödet"... vill innerst inne egentligen kissa på mej och skämmas för det... blir underligt nog upphetsad av att känna mej skamfylld och smutsig. Det blev nog en lite märklig "betingning" under mina tidiga tonår...
 

25cmpatriot

Ny medlem
Kön
Man
Fattar inte att din man tycker att det är äckligt! Jag skulle älska att ha en relation med en kvinna som gillar detta. Tänker ofta liknande tankar.:)
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Är det nâgon tjej som brukar onanera pâ toaletten när hon är kissnödig? Som tycker det är extra skönt eller upphetsande? :)
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Går det att kissa samtidigt som orgasmen (för kvinnor)? Någon som prövat?

jag blir väldigt lätt kåt om jag är kissnödig och ja orgasmen blir extra stark och lång,ja det går att kissa samtidigt som man kommer och det är otroligt skönt,men de krävs lite övning,iaf gjorde de det för mej.
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag får underbart sköna orgasmer när jag är kissnödig. Känns inte som att det är svårare att nå dom...snarare tvärtom.
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Jag får underbart sköna orgasmer när jag är kissnödig. Känns inte som att det är svårare att nå dom...snarare tvärtom.

Kissar du samtidigt som du onanerar också, eller är det bra kissnödigheten som sådan som bidrar till njutningen? :oops:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Det ÄR störtskönt! ;) Blir kåt av att vara kissnödig men får tyvärr inte ut så mycket av att onanera när jag är det p.g.a. det där att det känns som om man ska pissa ner sig ;) Så jag måste gå på toa innan, men då har man hunnit kåta upp sig lagom mycket för att man inte ska bli störd av att kissa en snabbis ;)

Du kanske borde pröva att sitta på toaletten och onanera när du är kissnödig. Då spelar det ju ingen roll om det rinner över... ;)

Om det är skönt att onanera när du är kissnödig, vad spelar det då för roll om du spiller några droppar (om du nu bara placerat dig vattentätt)? :cool:


Brukar sitta på toan när jag fingrar men har aldrig tänkt tanken på att "släppa loss helt" när jag kommer. Har glömt bort att prova (?!) sen jag läste här sist, men det ska jag absolut göra nästa gång (vilket inte lär vara om allt för länge för i dag har jag en extrem kåtdag!) ;) Återkommer! :cool:
 

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Brukar sitta på toan när jag fingrar men har aldrig tänkt tanken på att "släppa loss helt" när jag kommer. Har glömt bort att prova (?!) sen jag läste här sist, men det ska jag absolut göra nästa gång (vilket inte lär vara om allt för länge för i dag har jag en extrem kåtdag!) ;) Återkommer! :cool:

Vi väntar otåligt på ditt svar :)
 

placebo

Medlem
Kön
Man
jag älskar att onanera när jag är kissnödig, dock inte till orgasm.
det bli skönare på något sätt, man vill gå och kissa, men samtidigt fortsätta pilla.
ja har aldirg uppnått orgasm när jag har varit kissnödig, men någonm gång vil jag prova.

men jag tycker att det bli skönare när jag är kissnödig, me jag vågar inte riktigt gå hela vägen då jag är lite rädd att allt brister och jag råkar blöta ner hela stället.
:p;)
 
Toppen