Orgasm utan sex?

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har inte själv upplevt det men undrar om någon här fått orgasm i något osexuellt sammanhang, t.ex. när man tränar. Någon som har erfarenhet som vill dela med sig av sin upplevelse? *väldigt nyfiekn*;):oops:
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Jag har sett på tv att en kvinna fick det genom att göra sån där övning då man ligger med ryggen på golvet och tar gumpen upp och ner och hon fick en riktigt rejäl orgasm... rätt sjukt!
 

.del

Medlem
Kön
Man
Jag har hört på radion en gång en tjej som fick orgasm genom att någon blåste henne i örat.. :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har aldrig upplevt det själv. Men jag har läst att åsa kan "knipa" sig till orgasm när hon sitter på möten. Det är jag oerhört avundsjuk på, och tränar så klart så gott jag kan;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Nej, man skulle ha en specialsadel, som man kunde stoppa in dicken i.. Med massage och steglös runk och så... en sugcykel! Då skulle jag cykla som f-n! ;):p
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Någon mer som gillar fartgupp och bilar med dålig fjädring? fungerar med cykel ibland också... Full fart på gropiga grusvägar! ;):D
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Nej, man skulle ha en specialsadel, som man kunde stoppa in dicken i.. Med massage och steglös runk och så... en sugcykel! Då skulle jag cykla som f-n! ;):p

Finns det redan en sådan eller ska du ta patent på den???:D
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har aldrig upplevt det själv. Men jag har läst att åsa kan "knipa" sig till orgasm när hon sitter på möten. Det är jag oerhört avundsjuk på, och tränar så klart så gott jag kan;)

Har du prövat Susanne Lanefeldts kniiip-videos? De borde ju fungera...:oops:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Upplevde nått av det häftigaste jag varit med om idag! Låg på mage och körde knipövningar då jag ganska nyss fött barn och KOM bara genom att knipa kanske 20-25 gånger!!! Helt underbart och bekvämt att slippa använda händerna ;)
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Upplevde nått av det häftigaste jag varit med om idag! Låg på mage och körde knipövningar då jag ganska nyss fött barn och KOM bara genom att knipa kanske 20-25 gånger!!! Helt underbart och bekvämt att slippa använda händerna ;)

Grattis Mina!
Du har hittat "knipknepet" som jag skrivit om och som jag kan praktisera i stort sett var som helst bara jag är i rätt stämning, faktiskt har jag gjort det på ett sammanträde...:oops:.
jag har dock inte gjort mina knipövningar pga barnafödande - har inga barn och kommer inte att få - utan pga att jag ville hålla tätt på äldre dar och det verkar funka. Att sedan kinna knipa fram orgasmer liote då och då är en välkommen bieffekt!

PoK Åsa
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har testat men blir bara frustrerad :eek:

Slutar alltid att jag tar till andra knep :D

Så var det för mig med förut, därför blev jag så förvånad nu när det faktiskt funkade och vilken jävla orgasm! Holy crap! Trodde jag skulle ramla ur sängen! ;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Upplevde nått av det häftigaste jag varit med om idag! Låg på mage och körde knipövningar då jag ganska nyss fött barn och KOM bara genom att knipa kanske 20-25 gånger!!! Helt underbart och bekvämt att slippa använda händerna ;)

Grattis Mina!
Du har hittat "knipknepet" som jag skrivit om och som jag kan praktisera i stort sett var som helst bara jag är i rätt stämning, faktiskt har jag gjort det på ett sammanträde...:oops:.
jag har dock inte gjort mina knipövningar pga barnafödande - har inga barn och kommer inte att få - utan pga att jag ville hålla tätt på äldre dar och det verkar funka. Att sedan kinna knipa fram orgasmer liote då och då är en välkommen bieffekt!

PoK Åsa

Tack tack ;):cool:
 

placebo

Medlem
Kön
Man
lyckats knipa mig till en ochj en annan orgasm.
en kompis till mig kan få orgasm genom att göra situps.
det lärrvara gansk jobbigt om man vekrligen vill träna magen.
 

placebo

Medlem
Kön
Man
lyckats knipa mig till en ochj en annan orgasm.
en kompis till mig kan få orgasm genom att göra situps.
det lärrvara gansk jobbigt om man vekrligen vill träna magen.
 
Toppen