Orgasm utan stim av klit

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej flickor! Jag såg på tv för länge sedan att end ca 10% av alla kvinnor kan få orgasm utan stimulering av klitoris. Hur är det för er? Jag berhöver då klit.stim...
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Hej! Jag är man men svarar ändå. Jag var nämligen tillsammans med en kvinna och hon fick t.ex. orgasm enbart genom stimulans i stjärten, antingen av min penis, finger eller tunga. Gärna i kombination med att jag smiskade henne lite på skinkorna också.

Du skriver en intressant sak i din presentation:

"Kvinnans viktigaste del av könet sitter ju för f-n på utsidan, dvs kitoris!"

Det är både sant och inte. Klitoris sträcker sig faktiskt lång bakåt in i kroppen och kan, åtminstone hos en del kvinnor, stimuleras på fler sätt än direkt framifrån, på själva huvudet s.a.s. T.ex. genom analen.

Kanske kan stjärtsex vara något att prova för dig, lite försiktigt om du inte gjort det?

Jag kan tillägga att även i de fall då kvinnan trots anal stimulans väljer att stimulera klitoris med fingrar (eller mannen gör det) och når orgasm på det sättet, så brukar många kvinnor uppleva en kraftigare orgasm om de stimuleras analt samtidigt.

Säkert finns det andra kvinnor här som kan ge dig fler tips angående dessa saker.

Lycka till!
 

Lizas

Medlem
Ålder
53
Kön
Kvinna
Jag kan få det, men det hänger mycket på dels hur kåt jag är, dels hur stor kuk killen har..
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Först: Tack Lizas för ditt svar! Sedan:OH NEJ! Min orgasmfråga blev plötsligt en analsexfråga! Sorry, men nu trampade du på en öm tå… Vet inte om ni kommer att orka läsa mitt svar, men jag provar! Nu jädrar ska jag försöka spräcka en porrmyt… Kan först säga att jag har provat analsex åtskilliga ggr för mitt ex gillade det så mkt. Kommer aldr att ställa upp på det igen…

Lektion 1: Anatomi
Ja, den synl delen av klit är ungef som toppen av ett isberg. Dess nerver går i blygdläpparna o ner på insidan av låren, men INTE till analen. Kvinnor har faktiskt INGET där som kan göra att det känns skönt, medan män har prostatan. Vissa män tycker att det är skönt då prostatan stimuleras, men end 20% av alla homosexuella män har analsex. Muskulaturen där består av en ringmuskel. Den funkar så att den snabbt ska öppnas för att sedan stängas. Det som finns innanför den ska pressas ut, inte in.

Lektion 2: Män känner kvinnor som gillar analsex
Har pratat m ett 30tal kvinnor om detta m ingen gillade det ens lite grand. En tyckte att det kunde vara lite skönt om killen kittlade henne lite på utsidan av analen. Alla män jag har talat m känner däremot kvinnor som formligen älskar analsex. Hur går det här ihop? Det ligger en lögn begraven här...

Lektion 3: Två kvinnotyper som säger sig gilla analsex
Det finns enl mig två sorters kvinnor som SÄGER att de gillar analsex o ibl finns båda typerna i en kvinna. De två typerna är machoistbruden o sexdrottningen. Machoistbruden har lärt sig att förknippa smärta m sex, men eg tycker ju inte hon heller att det är skönt. Sexdrottningen är vanligast av de två. Hon har ett fruktansvärt stort behov av att behaga; att du som man ska tycka att hon är läckrast o bäst i sängen. Hon säger att hon gillar det för att göra sin man glad helt enkelt, men hon tycker eg inte heller att det är skönt.

Lektion 4: Att bajsa
Om det nu var så skönt att få ngt uppstoppat i analen så borde det ju vara orgasmskönt att bajsa. Då kunde man ju sitta o skicka bajskorven in o ut tills man fick orgasm. Finns nog ingen som får orgasm av att bajsa. Så fort man stoppar upp ngt i en kvinnas anal kommer bajskänslorna, inte sexkänslorna.

Lektion 5: Tabu
Tror att många kan gå igång bara på tanken av analsex pga att det har varit lite tabu. Jag tycker att det är ok att man har provat, men jag ställer mig skeptisk till att kvinnor ska vilja ha analsex. Hon kanske frågar dig som man för att hon vet att du går igång på det…

Lektion 6: Känslan
Hur känns det att ha analsex för en kvinna? Jo, det känns som att man har värsta diarrén, samtid som man inte får ut bajset. Man blir kallsvettig o det känns lite som att man ska svimma. Kroppen kämpar för att trycka ut bajset, m då kommer det (dvs kuken) in ist! Alla sexuella känslor är helt bortkopplade!

Jag har säkert mer att säga oxå, men jag orkar inte mer nu! OCH det är inte lönt ni försöker omvända mig! Jag kommer inte att ändra mig förrän jag träffar en kvinna irl som säger till mig i förtrolighet att hon gillar det! Tills den dagen kommer står jag ORUBBLIG!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det r ett gäng stenhårda argument tjejen
vi får se om du får några svar
så länge får jag böja mig att säga att jag tror dig

för att dina argument r starkt underbyggda
samt att jag inte r tjejen som säger emot dig
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
pussycat00 ang lektion 4
Jodå, jag kan skriva under på att det nästintill vara lika skönt att bajsa, som att få orgasm. Dock inte samma känsla, annat än den härliga av att vara tillfredställd.
Ok, lämnar skitsnacket..

Det har HÄNT ett fåtal ggr, speciellt under såna omständigheter som stark förälskelse att jag fått orgasm utan stimulans av klitoris.
Andra ggr kan det vara rent ut alldelses som förgjort, trots intensiv stimulering..
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Puss på dig vännen! :) Jag har haft den här diskussionen såååå många ggr m killar, men jag vet att det inte brukar leda ngn vart alls! De vill väl inte bli rubbade i sin tro helt enkelt... Tack för ditt lilla stöd! :)

det r ett gäng stenhårda argument tjejen
vi får se om du får några svar
så länge får jag böja mig att säga att jag tror dig

för att dina argument r starkt underbyggda
samt att jag inte r tjejen som säger emot dig
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
pussycat00 ang lektion 4
Jodå, jag kan skriva under på att det nästintill vara lika skönt att bajsa, som att få orgasm. Dock inte samma känsla, annat än den härliga av att vara tillfredställd.
Ok, lämnar skitsnacket..

Det har HÄNT ett fåtal ggr, speciellt under såna omständigheter som stark förälskelse att jag fått orgasm utan stimulans av klitoris.
Andra ggr kan det vara rent ut alldelses som förgjort, trots intensiv stimulering..

Hihi! Skatta dig lyckligt lottad som har lyckats få orgasm utan stim av klit! :) Väld mkt sitter ju innanför pannbenet oxå, man måste kunna slappna av o så.... Jag fixar det absolut inte utan klittan! :)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmm kastar mig väll in här också då...

Ja jag kan ju förstå vitsen med att ta nån i analen om de älskande är två killar...
Men har svårt att se nån vits (ens att det skulle vara skönt) att ta en tjej där...
Tycker det är det underbaraste som fins att göra det på det sätt som det var tänkt att göras på redan från ritbordet när vi konstruerades *L*
Men som sagt "smaken är som baken...delad" men det jag säger är inget påstående utan bara min egen uppfattning.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Puss på dig vännen! :) Jag har haft den här diskussionen såååå många ggr m killar, men jag vet att det inte brukar leda ngn vart alls! De vill väl inte bli rubbade i sin tro helt enkelt... Tack för ditt lilla stöd! :)
det r ett gäng stenhårda argument tjejen
vi får se om du får några svar
så länge får jag böja mig att säga att jag tror dig

för att dina argument r starkt underbyggda
samt att jag inte r tjejen som säger emot dig

jag vet inte hur mycket mitt stöd betyder lr spelar för roll
men jag kan inte påstå att jag inte r en av de killarna som innan porrmyten
slog igenom hade sodomi med kvinnor som jag då trodde gillade det..(detta var -82-83)
men som du nu avfärdar som lögnare, porrdrottningar &/lr maschoshister
(jag r helt emot tjatsex! ställer man upp så r det av fri lust)

samt att jag slänger in en brasklapp att en del anatomiska argument håller även mot oralsex;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag har iallafall varit med 2 tjejer som bett mig ta dem analt....och inte bara bett utan snarare tjatat då jag inte ville. så som vanligt gäller nog att inte dra alla över samma kam, utan smaken är som baken(!)


mvh
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hej pojkar! Sorry, men jag låter mig ej övertygas förrän jag som sagt träffar en tjej som säger det till mig irl! Det finns många anled till att tjejerna kan vilja ha analsex, men jag hävdar fortfarande att inget består i att man som tjej tycker att det är skönt. Och det där med oralsex var nästan på gränsen till korkat... Människor är ju det enda "djuret" som kysser varandra. Oralsex ligger väld nära kyssar - man smakar på varandra o leker m tunga o läppar helt enkelt. JÄVL LÅNGT IFR ANALSEX!!!!
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nej, hade inte tänkt vara här mera idag, men nu har jag suttit o retat upp mig så jag måste bara få skriva av mig! Doc H:
Hur i h-vete kan du jämf analsex m oralsex? När en man ger mig oralsex är det för att han vill ge mig njutning. Om han kan sin sak är det paradiset! När en man vill ge mig analsex handlar det absolut INTE om min njutning, utan hans. Rent fysiskt känns det för jävl; sedan att vissa kvinnor kan gilla det psykiskt är en annan sak (de två kvinnotyperna se ovan). Grrrr...

Till sötisen Dexter:
Jag sa ju det; män känner alltid en lr flera kvinnor säger sig gilla analsex, men jag tror ej de gillar det rent fysiskt i a f... Jag har ju pratat förtroligt m många kvinnor om detta o det var ju bara en enda som tyckte att det var lite skönt när killen pillade på utsidan av analöppningen. Jag har aldr heller mött en kvinna som känner en annan kvinna som gillar det. Därf tror jag att det ligger en hund o tio katter begravda här! Tror att det är samma som det faktum att män säger att deras kvinnor minsann aldr har fejkat en orgasm! Det kan de minsann se! Medan 90% av alla kvinnor säger sig ha fejkat...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om man tycker att analsex är onaturligt, så kan man lika gärna säga att oralsex är onaturligt. Det naturliga är kuken i fittan, och där ska sperman sprutas, och bara där.
Om man ska dra det hårt.

Analsex har praktiserats i tusentals år, t.ex. på romartiden. Än idag har det mycket tabu över sig, mycket för att många tycker det är ohygieniskt. Men det finns en uppfinning som heter kondom.

Det är så klart porrfilmerna som har gjort att fler och fler provar analsex. Jag tror att det finns tjejer som gillar det. Det finns ca 3 miljarder kvinnor på denna jord. Jag tror inte att alla tjejer som nån gång har provat analt, bara tycker negativa saker om det.

Får jag oralt och vaginalt, så är jag mer än nöjd. Analsex är en fantasi, men absolut inget krav. Om hon inte vill ha det, så skulle jag acceptera det, och inte tjata.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nej, hade inte tänkt vara här mera idag, men nu har jag suttit o retat upp mig så jag måste bara få skriva av mig! Doc H:
Hur i h-vete kan du jämf analsex m oralsex? När en man ger mig oralsex är det för att han vill ge mig njutning. Om han kan sin sak är det paradiset! När en man vill ge mig analsex handlar det absolut INTE om min njutning, utan hans. Rent fysiskt känns det för jävl; sedan att vissa kvinnor kan gilla det psykiskt är en annan sak (de två kvinnotyperna se ovan). Grrrr...

hehehe
det var en som satt.. att jämföra det du gillar med det du så starkt ogillar
alltså hypotetsikt så skulle det största motbeviset vara en lsb kvinna som gillar a6.

några lsbkvinnor lr hetro lr bi som gillar a6
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Om man tycker att analsex är onaturligt, så kan man lika gärna säga att oralsex är onaturligt. Det naturliga är kuken i fittan, och där ska sperman sprutas, och bara där.
Om man ska dra det hårt.

Analsex har praktiserats i tusentals år, t.ex. på romartiden. Än idag har det mycket tabu över sig, mycket för att många tycker det är ohygieniskt. Men det finns en uppfinning som heter kondom.

Det är så klart porrfilmerna som har gjort att fler och fler provar analsex. Jag tror att det finns tjejer som gillar det. Det finns ca 3 miljarder kvinnor på denna jord. Jag tror inte att alla tjejer som nån gång har provat analt, bara tycker negativa saker om det.

Får jag oralt och vaginalt, så är jag mer än nöjd. Analsex är en fantasi, men absolut inget krav. Om hon inte vill ha det, så skulle jag acceptera det, och inte tjata.

Som upplysning kan jag säga att anledn till att romarna hade analsex var att de satte på SMÅ POJKAR!!!
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hmm kastar mig väll in här också då...

Ja jag kan ju förstå vitsen med att ta nån i analen om de älskande är två killar...
Men har svårt att se nån vits (ens att det skulle vara skönt) att ta en tjej där...
Tycker det är det underbaraste som fins att göra det på det sätt som det var tänkt att göras på redan från ritbordet när vi konstruerades *L*
Men som sagt "smaken är som baken...delad" men det jag säger är inget påstående utan bara min egen uppfattning.

Jag kan faktiskt förstå att män kan vilja stoppa in den där bak för det är ju en helt annan muskulatur där. Kan tänka mig att det är skönt när ringmuskeln krampar för att få ut kuken! :) Men sedan att killarna ber tjejen om det igen änfast hon har sagt att hon inte gillade det - DET är ett mysterium för mig!
 

Lickerman

Medlem
Kön
Man
Jag har hört en del tjejer som påstår sig gilla analsex. Däremot har jag aldrig varit med någon som bett om att få analsex. En sak som dock alla tjejer jag varit med gillat är att bli slickade i rumpan. Hur är det med det? Tänder någon tjej här inne på det?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Tjejer som gillar analsex gillar smärtan. Och gillar att ge sin kille nåt sjukt skönt. Det är inte skönt...
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Hej pussycat!

Jag tillhör de 10% som får orgasm utan klitoris stimulans. Det var även så jag fick mina första orgasmer.
Jag stimulerar sällan klitoris då jag inte upplever det som så skönt (händer att jag provar emellanåt för man ska ju som tjej gilla det! :D) Men jag gillar det fortfarande inte!

Jag skälver endast i orgasm om jag blir penetrerad!
 
Toppen