Orgasm!!

solros_88

Ny medlem
Kön
Kvinna
Heej

Är en 20 årig tjej som aldrig har fått orgasm!! jag har Onanerat några gånger och har provat med dildo men inget funkar!! Visst blir jag super våt med inget mer!
När jag onanerar så mycket att det blir fett jobbigt att stimulera klitris så slutar jag!! Vad ska jag göra? och hur gör man övningarna för att kuna knippa till sig en orgasm?? Tack för Svar :)
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag känner igen mig lite i dig. Dröjde själv länge innan jag fick min första. Det handlar nog mycket om att du så gärna vill komma så att du inte slappnar av. Prova med att ta nån dag när du inte har några måsten, utan kan vara hemma och bara ta det lugnt. Kanske gå naken hemma och smek lite då och då. Ha inte för avsikt att få orgasm, bara att få ha lite skönt. När alla hämningar släpper, du slappnar av, när du slutar tänka på att du vill få en orgasm, så går det också lättare att få en. Det kommer tids nog, om du bara kan sluta tänka på det.
Lycka till!!!
 

Östgötacasanovan

Ny medlem
Kön
Man
Undrar om jag läste att 30% av alla kvinnor aldrig har fått orgasm. Och jag ger mig fan på att många av oss killar inte en gång kan föreställa oss hur det skulle vara att gå hela livet utan. De flesta av oss är medvetna om hur man känner sig efter bara några dagar.

Jag håller tummarna för att du till slut lyckas släppa de här kraven på dig själv så att du kan få orgasm ensam, eller att du hittar en lyhörd partner som du verkligen kan slappna av med. Lycka till :)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag håller helt med mania! Försök att njuta utan att rikta in dig på att få orgasm.

Om du tänder på ord kanske du kan prova att läsa en novell för att få lite extrahjälp i din njutning. Eller film om du är lagd åt det hållet;)

Själv kan jag inte få orgasm om jag har tidspress. Det kan vara samma mekanismer som styr? Mycket sitter nog i huvudet på oss!

Annars är det bara ett råd som gäller: onanera mera:p

Lycka till:love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Heej
Är en 20 årig tjej som aldrig har fått orgasm!! jag har Onanerat några gånger och har provat med dildo men inget funkar!! Visst blir jag super våt med inget mer!
När jag onanerar så mycket att det blir fett jobbigt att stimulera klitris så slutar jag!! Vad ska jag göra? och hur gör man övningarna för att kuna knippa till sig en orgasm?? Tack för Svar :)

hur går det med lekarna, du har inte varit inne sen?!
 
Toppen