Orgasmer......

Leene

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte om detta är ett ämne som gäller för alla,men jag får så olika sorters orgasmer.Ibland små och ibland jättestora och långa...är så olika,är det någon mer som upplever detta ?????
Inte bara vid onani utan när jag har sex???
 

BigMcSprut

Ny medlem
Kön
Man
Hej!!
Är samma för mig och jag är kille. Mycket olika hur orgasmerna känns. Okså stoooor skillnad på onaniorgasmer och sexorgasmer. Känner av spruten mer vid onani. Har okså blandningar av gigantiska orgasmer och ibland mindre
 
Kön
Man
hej leene, jag tror skillnaden är större för tjejer, som kan ha lite olika sorters orgasmer. Men klart man har olika som kille också... iaf jag... ibland kommer man helt kort och intensivt... ibland har det hänt när jag står och ska spruta, att det är så skönt att jag skakar och låter och måste lägga mig nerpå golvet för benen håller inte längre... allt medan den står och sprutar och sprutar... såna är treeeeevliga :)
 

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Hej Leene.
Jag har också väldigt olika orgasmer. Allt från sprut som knappast känns alls via enormt långa orgasmer med kort sprut, och långa orgasmer med pumpande sprerma som bara forsätter och forsätter. Den sista är klart bäst, och det har jag inte grejat att fixa själv. De är dock ändå i grunden samma sak på ett sätt jag inte kan beskriva.

Men jag tror att ni tjejer har ännu fler varianter, så det är bara att säga grattis! Min partner pratar om ytliga och djupa och i bland kommer de tillsammans. De ändras också efter hand när hon får fler i rad. Jag har inte hajjat hur. Någon tjej som känner igen sig?


Kram alla goa kåta människor.
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
Mycket handlar om hur man går till väga så att säga, min uppfattning är att det blir skönast att få en avsugning, då den har på gått länge med de där mjuka läpparna, helt underbara orgamer man kan få om hon gör "rätt".
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jag har väldigt olika orgasmer. Beror helt på hur jag smeker och tillfredställer mej själv. När jag skaffade Miss softie t ex så upplevde jag en helt ny orgasm. Den är speciell. Hinner knappt känna vågen som rinner över kroppen i början av en "mer vanlig" orgasm. Det bara smäller till och jag blir alldeles stel i hela underlivet och tappar luften och sprutar så kraftigt att det verkligen känns där nere. Sen får jag luft och börjar skratta eller nått. Och att stimuler g punkten tillsammans med olika tekniker skapar också en ny känsla. men bästa tekniken är ju att hålla sig flera dar tycker jag. Då kan jag hamna en bit ifrån orgasm men ändå få en häftig andning och vågor i kroppen. Just att skaratta efter en orgasm har jag märkt att jag få hop me de kraftigaste. Läste en gång om det nånstans. Att det frigörs ämnen av en orgasm som liksom skapar en lustfylld glädjekänsla. har sett flera på beutifulagony som också får det där skrattet eller leendet över hela ansiktet efteråt. Faktum är att jag kände mer glädje för min onani, än förut, sedan jag sett en del av dem på beautifulagony.com. Känner ni igen skratten? Så jag tror inte att kvinnor/flickor/tjejer har fler varianter på orgasm. Och variation är bäst.
 
Toppen