orgasmer.

hallonbåtar

Ny medlem
Kön
Man
jag bara undrar hur många orgasmer ni tjejer har fått som mest under ett samlag? min tjej hade 8 en gång, så bara var lite funersam:oops:
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
erhh 8 under en gång går det ens???

yeah baby!
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Rock on, hallonbåtar!
Min tjejs rekord är sju innan jag kom första gången.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Starlight

Ny medlem
Kön
Man
men va faan, varför har jag bara haft 3!!!!!!!![:(!] nåja, jag vet en del som knappt kan komma alls...
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
men starlight skit i det!! Det mesta här i livet blir man så mycket bättre på om man lär sig sjäv att inte tänka på att man inte kan. Först då kommer man så mycket längre. Mota bort "varför har jag bara" och skaffa så mycket info som mköjligt om hur du kan den orgasmiska förmågan. Om man vill och lär sig förstå sin kropp kan man uppnå ,mycket fantastiskt tror jag. Det finns män som går den vägen och blir mutippla. tänk på njutningen och inte på siffror.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Gällde frågan bara själva samlaget?

Som mest har jag gett tjejen 12 orgasmer under förspelet, utan andra hjälpmedel än mina smekande fingrar...

Själv har hon berättat att hon fick 13 en gång, när jag var bortrest och hon låg och läste någon roman som gjorde henne upphetsad.

Men detta hör förstås till undantagen. Det normala är väl 1-2 st. Det är ju trots allt inte antalet som är det viktigaste, utan att hon verkligen får njuta av det sköna vi ger varandra!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
vet inte om jag ska säga stackars tjej:oops:
eller lyckanstjej....:p
12-13 orgasmer....:eek:


Originally posted by erotique

Gällde frågan bara själva samlaget?

Som mest har jag gett tjejen 12 orgasmer under förspelet, utan andra hjälpmedel än mina smekande fingrar...

Själv har hon berättat att hon fick 13 en gång, när jag var bortrest och hon låg och läste någon roman som gjorde henne upphetsad.

Men detta hör förstås till undantagen. Det normala är väl 1-2 st. Det är ju trots allt inte antalet som är det viktigaste, utan att hon verkligen får njuta av det sköna vi ger varandra!



Smisk! känslan som sitter i
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Doc H

vet inte om jag ska säga stackars tjej:oops:
eller lyckanstjej....:p
12-13 orgasmer....:eek:


Originally posted by erotique

Gällde frågan bara själva samlaget?

Som mest har jag gett tjejen 12 orgasmer under förspelet, utan andra hjälpmedel än mina smekande fingrar...

Själv har hon berättat att hon fick 13 en gång, när jag var bortrest och hon låg och läste någon roman som gjorde henne upphetsad.

Men detta hör förstås till undantagen. Det normala är väl 1-2 st. Det är ju trots allt inte antalet som är det viktigaste, utan att hon verkligen får njuta av det sköna vi ger varandra!

Ja, inte mådde hon dåligt av det i varje fall... ;)

Jag slutar förstås alltid när hon tycker hon fått nog. Och det blir som sagt oftast redan efter en eller möjligen två orgasmer.

Finns det något härligare än att ge sin älskade en riktigt skön orgasm!?!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
du sade erotique:Finns det något härligare än att ge sin älskade EN riktigt skön orgasm!?!
snyggt jobbat!






Smisk! känslan som sitter i
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Doc H

du sade erotique:Finns det något härligare än att ge sin älskade EN riktigt skön orgasm!?!
snyggt jobbat!

Ja, som sagt, jag tycker inte att det är antalet som är det viktiga, utan snarare "kvaliteten" på njutningen...

Men visst, det är ju också trevligt när hon bara vill ha mer, mer, MER!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
orgasm junkie... det e ju aldrig fel att hon ville ha mer å mer å mer....



Smisk! känslan som sitter i
 

Starlight

Ny medlem
Kön
Man
hmm, självklart har ni rätt, antalet ska ju inte spela någon roll. å när jag väl kommer, även om det "bara" e en gång, e det ju hur härligt som helst! men jag kan inte låta bli att bli lite sotis på de som kan komma 12-13 ggr...
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Så länge man tycker att det är bra, spelar antalet ingen roll. Själv brukar jag oftast bara ha en och det räcker ju...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Min tjej har fått 3 som mest. Även om det varit många andra bra lekstunder är det den som sitter kvar i minnet...
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Välhängd-
Det innebär väl att hon kommer rätt hårt, då. Det låter skönt.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
Toppen