Oskuld

JagHeterNiklas

Ny medlem
Kön
Man
Jag är oskuld, men har stadigt förhållandde med en tjej. Vi är båda 17 och myser offta med varan. Nu är det så att hon frågat mig om jag är redo för att ha sex. Hon är inte oskuld så hon är liksom inte ett dugg orolig. Men jag vet inte hur "jag ska göra" så att säga. Jag vet ju hur det går till :p men inte vad jag ska göra. Kollat en dell porrfilm, men folk säger att det bara är överdrivet. Sen är jag ganska liten där nere med (typ 13-14 cm) och hört att då ska man köra doggy style.

Så nu vill jag ha lite tipps på vad jag ska göra och allt sådant för att få henne att ha det skönt

I need a girlfriend
 
Kön
Man
Säg som det är... det verkar som hon gillar dig rätt mycket och då kommer hon ta ansvar för att det blir bra. Och ställning kvittar. Lycka till, och berätta gärna hur det gick! :)
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
var inte nervös allt klarnar efter hand, och det är inget att skämmas över om inte första gången blir den bästa , ta det bara lungt så ordnar det sig , LYCKATILL
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Berätta för henne vad du skrev här. Hon verkar lyssna på dej. Låt henne visa första gången kanske? Kom på något tillsammans så blir det nog underbart. Du verkar ha prestations ångest och jag trro att det bara kan ge med sig om du är öppen emd det och kommunicerar med henne.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Det löser sig. Ingen kan kräva att du ska vara expert i sängen när det är första gången. Våga fråga och be henne visa dig hur hon vill bli smekt. Om det är DIG hon älskar så spelar det ingen roll om du har 13 eller 23 cm. Tjockleken spelar också roll. Vissa killar är så nervösa att de tappar sitt hårda stånd precis när kondomen ska på eller de äntligen ska få glida in i tjejen eller så får de utlösning jättesnabbt precis som Magnus Uggla sjunger, "4 sekunder, underbart är kort". Skulle något sånt inträffa så är du långt ifrån den första killen som råkat ut för det. När sånt inträffar är det knappast någon höjdare men sen efteråt brukar man kunna skratta åt det.
Ta det lugnt, njut och låt tjejen förföra dig ska du se att det kommer att gå så himla bra. Strunta i att vara nervös du. Låt oss andra få vara nervösa för att det ska gå bra för dig istället.
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
tycker inte du ska haka upp dig på ställningen, ta det som det kommer.. det enklaste är ju med dig överst, finns inte någon speciell ställning för varje penislängd, färemot finns det dom som är enklare och mindre enkla.. lättare o svårare varianter, vad man tycker om och vad som passar är individuellt..

Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
tänkte precis som aandersa, hon är nervös hon med, alltid annorlunda att ha sex med någon ny.. första gången med en ny tjej är inte alltid perfekt, man lär sig efterhand vad den andre gillar, så kommer det alltid att vara..

Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 
Kön
Kvinna
Tänkte inte så mycket....allt faller naturligt när det väl skall till. Det kommer att vara lite pinsamt och kännas närvöst, men det kommer båda att känna. Sex är underbart och skall falla naturligt, låt det bara komma istället för att oroa dig. Tro mig det blir endå bra i slutendan :)
 

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Tycker att du ska säga att du är oskuld, hon kommer bara tycka det är charmigt. :)
Sen är det bara att improvisera, ingen är bäst första gången.
 
Toppen