Oskuld

Mike86

Ny medlem
Kön
Man
Är nyss fyllda 20 och fortfarande oskuld. Är jag ensam om det? Bra eller dåligt? Vad tycker ni tjejer? Skulle ni vilja ta en oskuld?
 

vinterfrost

Ny medlem
Kön
Kvinna
Är nyss fyllda 20 och fortfarande oskuld. Är jag ensam om det? Bra eller dåligt? Vad tycker ni tjejer? Skulle ni vilja ta en oskuld?

Var oskuld tills ganska nyligen och jag är något äldre änn du :oops:, fast jag har onnanerat en del innan någon "officielt" tog den så han märkte aldrig att jag var oskuld. Kändes ganska jobbigt att vara oskuld, nojjade lite över att min första skulle märka hur förfärligt oerfaren jag är men när vi väl höll på så gick det ganska bra, hoppas att det går ännu bättre nästa gång.
Vad jag ville säga var: du är ung, du har gått om tid. Om du vill kan någon ta din oskuld utan att du låter dom veta det, samtidigt tror jag att folk inte har något emot det heller. Att vara oskuld vid din ålder är absolut inte dåligt.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Det e lugnt. Var inte orolig över oskulden. Folk ljuger rätt friskt om när de förlorar sin oskuld ändå. Innan jag knullade för första gången hade jag i prinicp gjort ALLT annat med mej själv, för mej själv. Jag hade kollat mycket porr och måste säga ett det var lärorikt. Jag kände mig rätt erfaren när det väl skulle till. Jag kom heller inte för snabbt, för det hade jag tränat bort för länge sen.

Det skadar inte att bli av med oskulden en aning senare. ;)
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Håller med Benster här,
Ta det coolt, ni behöver inte skylta med att ni är oskulder, men tänk inte heller på det själva... Det är inte nånting som ni behöver stressa...
En av mina kompisar blev inte av med sin oskuld förrän han va 21 och det var inget fel med det.
Om ni vill ha lite jämförelse, här i USA så har jag aldrig träffat så många som sparar sin oskuld till sitt äktenskap som nån annanstans. Det är faktiskt en stor grupp av alla i min ålder (23) som inte vill bli av med sin oskuld, och till min egen förvåning är det väldigt många killar som gör detsamma.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Äh, det där är inget att stressa upp sig för...
Jag var själv oskuld hela min tonårstid, så...
Ta det lugnt bara, är mitt råd. Det händer ändå förr eller senare.
 
Toppen