oskuldsonani

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Tjejer när ni börjar skrolla i unga år, så antar jag att ni ännu inte har haft nå't instucket i honan. Men vad jag förstått så är det skönast med nå't inne när det går.

Fråga: Tänjde ni då ut mödoms"hinnan" själva? Och om det gör ont, då e de väl inge sköj att onna?

Helst svar från tjejer, de har liksom förstahandsinfo...
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag förstår vad du menar, och lite så är det nog.
För mej, så började jag inte med att "stoppa" in nått, utan smekte bara "utan på". Det första som "åkte in" var ju fingret, och fingrarna, det var inga problem, sen blev det lite "annat" oxå.
Som du vet ger träning färdighet. Så när jag blev av med oskulden, med en kille, så kan man ju säga att han var ju inte "den förste", om du förstår.

Lina
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
"sedan blev det annat åxå" skrev Lina.

Vad allt har ni tjejer prövat med? Allt som e hårt/styvt/avlångt kan väl knappast va skönt att få in i sig?? Man hör ju historier om bananer, gurkor, korvar, flaskor osv. osv. men jag tvivlar... :p

När jag själv kör analt så ska det va levande materia.... ;)
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag började med fingrarna och gick sedan över till grövre saker... när jag sedan förlorade oskulden med en kille gjorde det inte alls lika ont som det skulle ha gjort om jag inte tränat upp mig på egen hand. Det var bara pga nervositeten jag spände mig och därför gjorde det lite ont.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Du Pluggarn
Vissa saker är hemligheter och vissa hemligheter kan man avslöja.........andra inte

Lina
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Nä, nä, svara inte då.:) Men med tanke på att det finns en hel del oerfarna som fått för sig att a l l a tjejer ääälskar att få en falukorv, galge eller hammarskaft uppkört i honan :eek: (vilket jag då som sagt betvivlar) och får för sig att testa detta på sina flickvänner...:( osv, osv

mera kärlek
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Mjae.. det är inte så kul att stoppa upp så mycket annat än fingrarna när man är oskuld. Kuken böjer sig faktiskt mer än man tror inuti tjejen och det är därför det fungerar. Flaskor och dylikt blir lite väl hårt och obekvämt att få i sig, i alla fall enligt mig.
 
Toppen