otrogen?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Så länge man bara skriver lite oskyldigt i forumet så skulle jag inte missunna min tjej det. :) (Om ja nu hade någon....)

Men sedan om det handlade om cam eller någon annan form av cybersex så skulle jag nog säkert bli väldigt svartsjuk :(
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Beror nog på vem man frågar din partner eller dig själv!
Själv hävdar jag att jag inte är otrogen! :)
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nä, varför skulle man vara det? Man är ju inte otrogen för att man onanerar.

Jag är definitivt inte otrogen - har ingen att vara otrogen mot just nu ;)
 

hheejjee

Medlem
Kön
Kvinna
Allt är ju upp till var och en.och hur långt man "går" här inne.Ibland är nog gränsen hårfin...för mig;):p
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Allt är ju upp till var och en.och hur långt man "går" här inne.Ibland är nog gränsen hårfin...för mig;):p

Jo, det är ju klart - cybersex kan jag nog nästan räkna som otrohet. Men jag vet inte riktigt egentligen. Fast genom att bara vara här och disktuera onani och sex gör ju absolut inte en otrogen.
 
G

Guest

Gäst
Så länge man inte gör någon i IRL så tycker jag inte det är otrohet.

Detta forum ser jag som ett kunskapsutbyte för ett utvecklat sexliv... ;)
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
men vad är det att dölja att man går in här? förstår inte varför man inte kan tala om det ?:)

Man döljer det pga.att ens partner inte är på samma nivå sexuellt och han kanske tolkar det som otrohet.



Dessutom kanske man ill ha en egen sfär....trots allt så är man inte samma person utan två olika...
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
men vad är det att dölja att man går in här? förstår inte varför man inte kan tala om det ?:)

Man döljer det pga.att ens partner inte är på samma nivå sexuellt och han kanske tolkar det som otrohet.



Dessutom kanske man ill ha en egen sfär....trots allt så är man inte samma person utan två olika...

Håller med föregående talare, man behöver lite personligt utrymme, och vissa känner sig hotade av att dess partner har en egen sexualitet. Då tycker jag att tex ett sånt här forum kan vara en bra ventil....
 
Toppen