Otrohet - Sexigt?

LeverLivet85

Ny medlem
en stor svaghet hos mig är att jag tycker otrohet är sexigt. Både när min partner är det och att vara det.

Ser jag en kvinna med ring på fingret så vill jag ha henne.. blir nog aldrig så kåt som när jag har en annan mans kvinna på alla fyra framför mig..

Delar jag detta med någon här inne?

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Inte det minsta sexigt!
Jag har drabbats av det. Det gör jä-ligt ont i hjärtat när den man älskar sviker en och det gör att jag sen dess har svårt att lite på andra än mig själv.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Nej inte sexigt alls att ha en kvinna på alla fyra framför dig kan jag förstå men tänk hur illa du gör hennes partner. Otrohetsaffär är inte det minsta sexigt i min värld.
Skall inte måla upp det själv har varit med två upptagna kvinnor visste inte om det en hade bråkat med sambon. Enligt vad hon berättade senare hade sambon varit otrogen med en sekreterare på en konferens resa till tyskland

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
I verkligheten är ju otrohet ett stort svek, men i fantasin kan jag också gå igång på det. Men där är det så klart inte sveket som är sexigt, utan det hemliga och förbjudna. Egentligen är det nog samma sak som att behöva smyga med en relation för att man jobbar ihop eller för att ens vänner inte får veta av nån anledning.

Toppen