Otrohet?

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Är man otrogen om man har cybersex? Själv skulle jag inte blivit sur på min fru om hon hade det. Hon vet att jag tittat på andra tjejer i min cam. Hur känner ni?
 

Labbe72

Ny medlem
Kön
Man
Jag är av precis samma uppfattning. Min fru skulle nog
iofs bli skitsur om hon visste att jag chattade med
andra tjejer....
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Hmmm... svår nöt att knäcka det där... Jag vet faktiskt inte vad jag skulle tycka om min sambo gjorde nåt sådant. Känns som att det är en annan sak utan cam också... inte lika personligt.

Men det är ju en massa andra omständigheter som spelar in, hur förhållandet ser ut just då etc.

För att summera: Om den ena parten inte vill att den andra gör det (och man vet om det och gör det ändå alltså) så är det otrohet.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle inte uppskatta om min pojkvän satt och kollade på andra tjejer i cam, så ja, jag tycker det är otrohet.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tja, du känner väl din fru ganska väl. Om du vet med dig att hon skulle bli sur om hon visste så har du gått över gränsen. Kort och gott; är det sexrelaterat, en annan person iblandad och du känner att du behöver smyga med det inför din partner så kan det nog räknas som otrohet.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Varken hon eller jag räknar det till otrohet. Mig gör det faktiskt inget om hon kåtar upp sig på en chat. Men hade det skett irl, ja då hade jag blivit sur. Jag var mest nyfiken hur ni ser på det:)

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
De e klart de e galet, du utför ju en sexuell handling tillsammans med en anna person än din tjej, ni har ju sex med varandra ellerhur? tycker du de e ok så kan du ju lika gärna onanera tillsammans med en okänd person i samma rum. De e en annan sak att onanera till film eller bilder. Men de e ni som sätter era egna moraliska gränser för vad som är okej. Själv skulle det kännas fel
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Vad e skillnaden till att onanera till en tjej på webcam eller en film? Ingen utav dem kan jag ju ta på.
För mig e otrohet närhet till en annan människa. Inte i fantasier o dyl. Skulle man vara otrogen med en cam, ja då e man ju otrogen när man kollar på porrfilm eller runkar till fibban. E man då otrogen när man onananerar o tänker på gamla erfarenheter med? Då är väl 99.9% av befolkningen otrogna....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
men det e ju att utbyta sexuella fantasier

inget annat.
Inte otrogen!



Doc: Frågan e fri
 
Toppen