Oväntad dogging

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
I går kväll var jag med om häftig och oväntad dogging. Ett norskt par på väg hem annonserade på BC om att de ville ha dogging längs vägen, jag svarade att jag stod på en rastplats nära Karlstad. Efter ca 20 min dök en norskreggad bil upp och ställde sig lite avskilt från alla långtradare. Jag går fram till paret i bilen, båda ca 60+. Hon sitter på passagerarplats, utan trosor med en duktigt blöt fitta. Han sitter bakom ratten, med kuken i hand och runkar. Hon tar fram min kuk och börjar suga, säger att hon vill ha mitt sprut på fittan. Och det fick hon! Rejält sprut!
 
Det är en kontakt-site som heter Bodycontact. Man kan bli medlem gratis vilket är ett måste om man vill få ut något av innehållet. Lägg till ett .com så har du adressen.
Kan man verkligen bli medlem gratis? Jag har för mig att man måste skicka ett sms för 10kr eller något för att bli medlem
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . inte mycket funkar ju på BC längre om det är samma BC vi snackar om..går inte ens att nå till forumen , men kontaktannonserna fungerade senast jag var där... :unsure:
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . inte mycket funkar ju på BC längre om det är samma BC vi snackar om..går inte ens att nå till forumen , men kontaktannonserna fungerade senast jag var där... :unsure:
Var just inne o kollade. Helt rätt det du säger. Jag tycker inte det är värt att att betala för en så dåligt underhållen site, men kanske finns lite mer att få tillgång till om man gör det. Jag tycker då att det borde stå, men man möts bara av "sidan går inte att nå" eller "ingen data". Har varit medlem där länge och noterat hur det blivit allt sämre med åren. Vill man tjäna pengar, så gäller det att jobba lite för det, därav raset.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig betalat för "extraförmåner" därinne men tidigare funkade ju alltid forumen och man kunde skriva in noveller osv. Nu är det ju stentrist!
 
Toppen