Oväntade möten

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar ni råka ut för situationer out of the blue när möjligheter till kontakt för runk eller mer dyker upp i vardagen? Som man kanske ångrar senare att man inte gjorde något av?

Råkade precis ut för en rätt mysko grej när jag mitt i natten blev tilltalad av en snubbe som uppenbarligen var intresserad av min person. Han kom med en invit som jag dock kunde motstå, involverandes droger.

För många år sedan när jag var på väg hem i gryningen satt jag intill en ganska attraktiv kille. Han hade mysbrallor på och plötsligt åker hans en hand ner och gräver och håller på. Jag tittar på honom men han tittar inte på mig men det är som om han vill visa att han masserar ballen. Var extremt trött annars hade jag gått av när han gick av för att kolla om det verkligen var en invit.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Detta hände för många år sedan. Det var nog 1987 om jag minns rätt. Jag var 18 år. Var på stan (Göteborg) med kompisar. Det var tidig sommar, skönt väder. Vi var och festade, kanske blev lite mycket för mig, så jag tappa bort mina polare helt enkelt. Det hade blivit sent, gick omkring på avenyn, och runt där. Var ju innan mobiltelefonen så att försöka få kontakt med någon var ju inte tanke på. man fick ju leta på dem sätt som gick. Men jag hitta dem inte, kanske hade de redan åkt hem, så jag bestämde mig för att åka hem med. Klockan var mycket, så när jag kom till Nils Erikssonsplatsen så hade sista bussen gått. Var ett par timmar kvar till första bussen skulle gå, så var att sitta och vänta.

Kommer inte ihåg hur länge jag satt där ensam, men efter ett tag så kom en man och satte sig bredvid mig på bänken. Vi började snacka, inget närmande eller antydningar på nått så att säga. Man var ju hungrig, och det sluta iallafall med att han bjöd hem mig så jag kunde få en macka o kaffe.

Vi kom hem till honom, han fixade macka och satte på tv,n. Var ju i stan, och de hade ju ganska tidigt kabeltv, så vi kollade på MTV, vilket var ganska ovanligt annars. Efter ett tag så satte han på en porrfilm. Inte ofta man kolla porrfilm heller i den åldern. Var ju inget unikt, hade själv några kopierade vhs filmer hemma med porr. Hur som helst, så blev man ju kåt, och kuken blev hård. Han sa att det var okej om jag ville runka. Man var ju lite småberusad fortfarande så blygheten var borta. Tog hur som helst fram kuken och började runka. Efter en stund så började han med att runka.
Sluta iallafall med att han runkade av mig tills jag sprutade. Jag var kåt som fan, och ni kan ju bara gissa hur förvånad han blev när jag sprutade över soffbord, och väggar haha

Oväntat möte i alla fall
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Detta hände för många år sedan. Det var nog 1987 om jag minns rätt. Jag var 18 år. Var på stan (Göteborg) med kompisar. Det var tidig sommar, skönt väder. Vi var och festade, kanske blev lite mycket för mig, så jag tappa bort mina polare helt enkelt. Det hade blivit sent, gick omkring på avenyn, och runt där. Var ju innan mobiltelefonen så att försöka få kontakt med någon var ju inte tanke på. man fick ju leta på dem sätt som gick. Men jag hitta dem inte, kanske hade de redan åkt hem, så jag bestämde mig för att åka hem med. Klockan var mycket, så när jag kom till Nils Erikssonsplatsen så hade sista bussen gått. Var ett par timmar kvar till första bussen skulle gå, så var att sitta och vänta.

Kommer inte ihåg hur länge jag satt där ensam, men efter ett tag så kom en man och satte sig bredvid mig på bänken. Vi började snacka, inget närmande eller antydningar på nått så att säga. Man var ju hungrig, och det sluta iallafall med att han bjöd hem mig så jag kunde få en macka o kaffe.

Vi kom hem till honom, han fixade macka och satte på tv,n. Var ju i stan, och de hade ju ganska tidigt kabeltv, så vi kollade på MTV, vilket var ganska ovanligt annars. Efter ett tag så satte han på en porrfilm. Inte ofta man kolla porrfilm heller i den åldern. Var ju inget unikt, hade själv några kopierade vhs filmer hemma med porr. Hur som helst, så blev man ju kåt, och kuken blev hård. Han sa att det var okej om jag ville runka. Man var ju lite småberusad fortfarande så blygheten var borta. Tog hur som helst fram kuken och började runka. Efter en stund så började han med att runka.
Sluta iallafall med att han runkade av mig tills jag sprutade. Jag var kåt som fan, och ni kan ju bara gissa hur förvånad han blev när jag sprutade över soffbord, och väggar haha

Oväntat möte i alla fall

Härlig story. Ganska djärvt gjort år 1987 då bögnojjan var till max. Fina memoarer iaf :)
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Härlig berättelse bigloads! Jag delade ut GT (Göteborgs Tidningen) i min ungdom, kanske 14-15-årsåldern, och en helgmorgon klingade jag på dörren till en lägenhet i förhoppningen att kanske få sälja ett ex. Det som hände sen har varit föremål för otaliga onanifantasier ända till i dag.

Dörren öppnas och där står en vacker kvinna i kanske 30-35-årsåldern helt naken och säger: "Ja?". Jag var ju inte alls beredd på detta utan var nog lite tonårs-chockad av att se så mycket vuxen, naken kvinna. Hon var riktigt attraktiv, smal med fina former, brunett med långt hår och jag kommer ihåg att hon hade en liten trimmad buske, kanske för att mina ögon vandrade ner dit likt en målstyrd robot (givetvis efter att ha tittat på brösten, vilka också var fina). Hon log.

Jag försökte väl vara en smula professionell i alla fall och frågade om hon ville köpa en tidning, varpå hon sade: ”Javisst, vänta lite så hämtar jag pengar. Kom in.”. Det gjorde jag och stod helt plötsligt i en naken kvinnas hall och visste inte vad jag skulle ta mig till annat än att bara vänta på henne medan hon letade upp några slantar.

Efter kanske 20 sekunder kom hon tillbaka med slantarna och gav dem till mig. Tidningen hade jag redan lagt på hennes bänk och pekade på den.

Det slutade med att tonåringen generat tittade igen på kvinnan och hennes nakna härliga kropp och att hon log tillbaka. Det leendet glömmer jag aldrig.

Resten av tidningsförsäljningen var rusig och jag kommer inte ihåg ett skvatt, men jag hade bråttom tillbaka till mitt pojkrum. Efter det har jag ju haft en hel del fantasiser om hur det kunde gått sen… :)
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
När man tränger sig på hos folk får man finna sig i visst obehag!

Två händelser från 1989:

Jag satt en sen eftermiddag på en bänk på Medborgarplatsens tbaneperrong när en hårdrockarsnubbe slog sig ned och började prata med mig. Han ville ha hem mig med motiveringen att han hade "djävligt bra skivor". Dumt nog tackade jag nej. Jag såg själv ut som Joey Tempest på den tiden för övrigt.

Några veckor senare stående en kväll på perrongen till Råcksta tbanestation i Vällingby kommer en proper figur i 30-årsåldern fram till mig och vill sälja på mig "filmer". Tackade nej även till denna propos.
 
Last edited:
Toppen