Ovanlig..

_Zingo

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte riktigt om jag är "normal" eller inte, Kan kanske bero på att jag inte är så gammal.. Men det är så att jag inte tycker det är sådär super Skönt eller speciellt å runka.. är nog ganska egen om å känna så.. Men jag ändras väl allt eftersom åren går...:oops:
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Du kommer säkert igång med runkandet varefter du gör det. Jag tror det är som en drog, har du väl börjat kan du aldrig sluta! ;)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Det är vi nog alla övertygad om att du kommer skratta om några år. :)
Men tänkte på en sak, kommer du när du runkar?
 

_Zingo

Ny medlem
Kön
Man
De ju just de.. Gör inte de speciellt ofta.. Händer bara ifall ja kollar på nån p-film eller liknande..
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by _Zingo

De ju just de.. Gör inte de speciellt ofta.. Händer bara ifall ja kollar på nån p-film eller liknande..

OK, ja då förstår jag lite att du inte är så förtjust i det, men när du kommer är det väl väldigt skönt?
 

Jona

Ny medlem
Kön
Man
Häng på onanera.se och håll utkik efter trådar där tjejer berättar vad de gör, gjort etc. Inte för jag vet nåt om hur ni runkar. Kan bara gissa.
 

galen

Medlem
Kön
Man
zingo e som ba känna sig fram och se vad du själv gillar... bla så spelar d stor roll om du rikit kramar åt den hårt lr ej (hårt = ont i mitt fall ) :p å så i början tar man d lugnare å ba smeker den sakta upp å ner :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by _Zingo

Jaaa ! :D Just därför ja skulle vilja att de går lite oftare... inte nån som har tips på lager?

Det är precis som galen säger, det är bara att känna sig fram och upptäcka hur och vad som är skönast för dig, tycker du att det är bäst att runka till porrfilmer, gör det då, bara ett exempel. :D
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
hitta på en schysst rulle att glo på eller gjör något med den.. inte vet jag men du kanske gillar hårda tag..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Men vad exakt är det du tänder på då?
Du kanske har svårt att känna efter vad det är du tänder på och då kanske det inte känns samma när du runkar utan porris som när du ser något på en porris som i alla fall närmar sig det du tänder på.
Låter det tokigt? :sleep:
 
Toppen