På ålderdomshemmet

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Träffade för många år sedan en tjej som var undersköterska på ett ålderdoms hem. Efter några glas vin berättade
hon följande för mig. I hennes jobb ingick att tvätta sängliggande patienter. Hon var ny på jobbet och ingen
hade visat ordentligt hur detta skulle ske, bara berättat. Hos första gamla gubben så tvättade hon honom på
baksidan först sedan vände hon honom på rygg. Efter att ha tvättat all var det bara kuken kvar, men den ska väl också
bli ren tänkte hon. Hon tog försiktigt i den och tvättade men kom inte åt ollonet. Så försiktigt drog hon ner förhuden,
det gick trögt och när hon fumlar som bäst känner hon att kuken växer i handen. Hon torkar ollonet snabbt
men sen får hon inte ner förhuden igen ordentligt. Efter att ha trixat ett tag upp och ner så kommer plötsligt en
liten skvätt sperma. Hon blir alldeles förfärad och hennes kinder lyser knall röda av rodnad. Hon vill bara sjunka genom golvet och skäms. Hon torkar av det värsta, drar på han rena kalsonger och lägger lakanet över gubben. Gubben klappar henne tafatt på armen och säger " tack lilla vän, så gör inte dom andra". I försättningen får förhuden vara i fred på gubbarna. Jag tycker att hon borde få en medalj för arbete utanför tjänsten.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Träffade för många år sedan en tjej som var undersköterska på ett ålderdoms hem. Efter några glas vin berättade
hon följande för mig. I hennes jobb ingick att tvätta sängliggande patienter. Hon var ny på jobbet och ingen
hade visat ordentligt hur detta skulle ske, bara berättat. Hos första gamla gubben så tvättade hon honom på
baksidan först sedan vände hon honom på rygg. Efter att ha tvättat all var det bara kuken kvar, men den ska väl också
bli ren tänkte hon. Hon tog försiktigt i den och tvättade men kom inte åt ollonet. Så försiktigt drog hon ner förhuden,
det gick trögt och när hon fumlar som bäst känner hon att kuken växer i handen. Hon torkar ollonet snabbt
men sen får hon inte ner förhuden igen ordentligt. Efter att ha trixat ett tag upp och ner så kommer plötsligt en
liten skvätt sperma. Hon blir alldeles förfärad och hennes kinder lyser knall röda av rodnad. Hon vill bara sjunka genom golvet och skäms. Hon torkar av det värsta, drar på han rena kalsonger och lägger lakanet över gubben. Gubben klappar henne tafatt på armen och säger " tack lilla vän, så gör inte dom andra". I försättningen får förhuden vara i fred på gubbarna. Jag tycker att hon borde få en medalj för arbete utanför tjänsten.
Men kära nån! Är detta sant?
De måste väl dra tillbaka förhuden och göra rent där med.
Fy pyton vad gamla gubbar måste lukta och de aldrig får hela ollonet tvättat...
Sen har jag lite svårt att tro på att gubben kom så snabbt utav några drag.
Men visst, alla historier här inne får man ta med en nypa salt...haha
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Men en relativt ung kvinna som drar några drag på en äldre man som kanske inte fått något på länge kan nog hända.
Efter jag själv bor på ett demensboende även om jag själv inte är dement, finns en kvinnlig skötare som enligt hennes ord kan någon gång hjälpa till att tömma. Hon börjar men sista dragen får jag göra själv medans hon är utan för badrums dörren och jag brukar komma i duschen. Sedan hjälper hon mig att bli ren. Händer inte så ofta men det förgyller vistelsen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Men en relativt ung kvinna som drar några drag på en äldre man som kanske inte fått något på länge kan nog hända.
Efter jag själv bor på ett demensboende även om jag själv inte är dement, finns en kvinnlig skötare som enligt hennes ord kan någon gång hjälpa till att tömma. Hon börjar men sista dragen får jag göra själv medans hon är utan för badrums dörren och jag brukar komma i duschen. Sedan hjälper hon mig att bli ren. Händer inte så ofta men det förgyller vistelsen.
Är det du som ber henne om det, eller erbjuder hon sin hjälp?
Undrar ändå om hur vanligt det är...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är det du som ber henne om det, eller erbjuder hon sin hjälp?
Undrar ändå om hur vanligt det är...
Det var hon som började hjälpa mig, det började med att hon skulle tvätta. När hon märkte att den reste sig när hon smekte den började hon runka av den och sade att den behöver nog tömmas. Vet inte om det behövs jag kommer många gånger utan hennes hjälp men är ett minne som kan få mig att komma.
Jag har aldrig frågade varken hon eller någon annan om det kan hjälpa mig.
Är nog inte många som gör sådant men de finns. Men jag får ju alltid avsluta det själv ungefär den ca minuten kanske fem drag och sprutet får jag sköta själv.
Har ju aldrig varit på tal om något mera som tex orala, anala eller vaginala samlag.
Hennes bröst eller slida har jag inte heller fåt se. Tycker någon gång att jag känt lukten av hennes safter, men det kanske bara är inbillning.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Inte så ofta, hon arbetar bara helger och andra röda dagar här. Dessutom klara jag mig rätt bra jämfört med många andra här där jag bor.
 

Adde75

Aktiv medlem
Tror de händer en hel del, har en syster som jobbar på ett äldreboende. Hon har berättat en del.
De dom som jobbar där berättade för henne första dagen va att om hon tvättade nån och den fick stånd va de helt ok att snärta till kuken med fingret. De va inte ok att dom fick stånd.
Men de va inget hon hade hjärta till att göra
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror de händer en hel del, har en syster som jobbar på ett äldreboende. Hon har berättat en del.
De dom som jobbar där berättade för henne första dagen va att om hon tvättade nån och den fick stånd va de helt ok att snärta till kuken med fingret. De va inte ok att dom fick stånd.
Men de va inget hon hade hjärta till att göra
Jag har oxå hört att det är brukligt att göra så. Tycker det är både ovärdigt, inhumant o respektlöst. Får man stånd så får man, eller inte. Sen finns det säker en del som ser det som ett "practical joke" för att genera osäker vårdpersonal med. Men det har nog bara effekt några gånger innan det inte längre får avsedd verkan. F ö kan man tycka att det är ngt man kan bjussa på för gamla orkeslösa och sängliggare på väg till sista resan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hänt mig en kvinna hjälpte mig duscha fick stånd, hon lämnade mig ensam fick runka själv kom rätt snabbt. Sköterska var bar på överkroppen hade ett genomskinligt plastförkläde, var för att inte blöta sina kläder, inte för att blotta sig.
Efter jag kommit hjälpte hon mig att duscha klart.
Kanske bättre med sådan hjälp än man sitter och försöker komma till en porrfilm på tex datorn.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har hänt mig en kvinna hjälpte mig duscha fick stånd, hon lämnade mig ensam fick runka själv kom rätt snabbt. Sköterska var bar på överkroppen hade ett genomskinligt plastförkläde, var för att inte blöta sina kläder, inte för att blotta sig.
Efter jag kommit hjälpte hon mig att duscha klart.
Kanske bättre med sådan hjälp än man sitter och försöker komma till en porrfilm på tex datorn.
Jag vet inte om jag köper din historia...
Har svårt att tro att personal klär av sig naken på överkroppen och visar sina bröst genom genomskinligt förkläde.... Sen gör hon väl sig skyldig till arbetsbrott om hon lämnar dig ensam i duschen. Hon är väl inte där för kul skull, utan för att du behöver hjälp med duschandet...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Lämnad mig ensam i badrummet hon var utanför inne på mitt rum och bytte sängkläder. Så hon lämnade inte mitt rum bara badrummet. Att låta mig duscha ensam får jag inte, skulle klara av det men de hjälper mig mer eller mindre.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hem för demensboende inte ålderdomshem, jag är själv inte dement min fick plats här iallafall.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lämnad mig ensam i badrummet hon var utanför inne på mitt rum och bytte sängkläder. Så hon lämnade inte mitt rum bara badrummet. Att låta mig duscha ensam får jag inte, skulle klara av det men de hjälper mig mer eller mindre.
Är det någonstans hon inte får lämna dig ensam så är det väl i duschen? Blött och halt och som gjort för att halka och falla....
Sen kunde hon väl duschat o tvättat dig utan att vidröra kuken.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Snubben är mytoman eller typ 14 år. Bara ignorera det han skriver så ger han nog upp.
Ja, han har varit med om ALLT! Finns inte en tråd han inte orerat om sina äventyr och erfarenheter i. Dessutom flertal gånger och kan inte hålla isär vad hans skrivit tidigare, utan blandar o ger mellan personer, tidpunkter och åldrar. Alla märker hur det lyser påhitt o fiktion om inläggen, men inte han själv. 14 år är nog att ta i, för så ung vet man för lite om sånt som finns i inläggen. Men stor brist på verkligt liv kan man nog utan tvekan påstå och massor av tid att drömma och fabulera om sånt man skulle vilja ha upplevt är det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, han har varit med om ALLT! Finns inte en tråd han inte orerat om sina äventyr och erfarenheter i. Dessutom flertal gånger och kan inte hålla isär vad hans skrivit tidigare, utan blandar o ger mellan personer, tidpunkter och åldrar. Alla märker hur det lyser påhitt o fiktion om inläggen, men inte han själv. 14 år är nog att ta i, för så ung vet man för lite om sånt som finns i inläggen. Men stor brist på verkligt liv kan man nog utan tvekan påstå och massor av tid att drömma och fabulera om sånt man skulle vilja ha upplevt är det.
Är det inte så att man kan fantisera och leva in i sina drömmar så att man till slut upplever dem som verkliga?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag skall sluta skriva ingen idé om ni tror att ljuger, att jag skulle vara fjortonår det var väldigt länge sedan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag skall sluta skriva ingen idé om ni tror att ljuger, att jag skulle vara fjortonår det var väldigt länge sedan.
Jag har uppskattat det du skriver om, men att personalen där du bor skulle klä av sig nakna på överkroppen och exponera sina bröst när de ska hjälpa dig att duscha, det är inte trovärdigt. Om du sedan får stånd så lätt som du beskriver, det kan jag inte avgöra sanningshalten i, men personligen skulle jag inte se duschandet som något erotiskt utan mera något som måste göras och skulle sannolikt inte heller få stånd av det...
 
Toppen