På biblioteket eller krogen?

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
Jag läste en "lär dig få orgasm"-artikel i en tidning idag. Där föreslogs det att onanera på "halvoffentliga" platser som toaletten på krogen för att öka upphetsningen. Jag har gjort det på biblioteket ett par gånger. Det kändes lite hemligt och upphetsande. Hångla på krogtoalett har man väl gjort, men att onanera där?
jag har också gått in på en tågtoalett nån gång.
Hur vanligt är det egentligen att onanera på offentligt toaletter är min fråga.
Jag vill ha många svar, kram A
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tja, har provat på lite olika ställen! Tågtoaletten är en klassiker antar jag..!:D
Offentliga toaletter har en tendens att kännas snuskiga och ohygieniska och då håller jag gärna mig till senare.

Men inne på ett bibliotek?!? Tror det är lättare för er tjejer att smyga ner en hand innanför kjolen, vi killar måste ju dra fram hela paketet om det ska bli till nått! :cool: Så där har ju ni flickor en fördel...
 

Josefinfin

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag pluggar och sitter på universitetsbiblioteket en hel del. Nästan varje gång jag siter där och läser blir jag lite kåt. Jag har onanerat på toaletten där säkert tio gånger. På krog eler café har det också hänt några gånger. För mig är det inte nån "speciell" grej att onanera på offentliga toaletter, jag gör det för att man kan vara ifred om man får lust när man inte är hemma. En tjejkompis breättade att hon onanerar på jobbtoan nästan varje dag. Jag tror att det är ganska vanligt bland tjejer att göra det "på stan". Eller?
Josefinfin
 

Chill

Ny medlem
Kön
Man
jag pluggar och sitter på universitetsbiblioteket en hel del. Nästan varje gång jag siter där och läser blir jag lite kåt. Jag har onanerat på toaletten där säkert tio gånger. På krog eler café har det också hänt några gånger. För mig är det inte nån "speciell" grej att onanera på offentliga toaletter, jag gör det för att man kan vara ifred om man får lust när man inte är hemma. En tjejkompis breättade att hon onanerar på jobbtoan nästan varje dag. Jag tror att det är ganska vanligt bland tjejer att göra det "på stan". Eller?
Josefinfin

Synd att det inte är på det universitetet som jag pluggar på :p:D

Men visst har man onanerat på jobb, uni, flyg toalett etc etc.. Lite förbjudet och spännande [:0]
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har aldrig gjort det i stan eller på någon offentlig toalett. På mina föräldrars landställe däremot hade jag nästa som ett litet "onaniställe" en bit ifrån huset för några år sedan. Det var liksom som i en sänka i ett berg precis vid vattnet så man såg inte mig ifrån land utan bara ifrån sjösidan. Det var ganska upphetsande att onanera medan båtar åkte förbi över vattnet, även fast de åkte en ganska bra bit ifrån mig så kunde man inte låta bli att tänka på att de kanske såg...:p
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Har onanerat på en hel del olika toaletter, även bibilotek... (När andan faller på så gör den...) Har även haft sex på en bibliotektstoalett. Höjdare!
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
Weightless - fin beskrivning om stället vid sjön. Just det där att andra kan se, men du har tydlig koll över vilka som ser och bestämmer själv hur mycket, det är en härlig känsla! :p
 
C

campbell

Gäst
brukar inte onanera så mycket utanför hemet, men händer, då och då, från lisebergs toan till jobb toaleten, sitter och pillar på sig själv i smyg på tåget, utanför jeansen på väntan att koma hem
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag onanerar när jag blir kåt om det finns möjlighet, är jag på stan så ser jag till att hitta ett bra ställe, är jag på jobbet så blir det jobbtoan osv. Har blivit en del snabba orgasmer i provhytter också...funkar när det inte är alltför öppna provhytter... :oops:
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Vill stå i hytten bredvid det går inte att ta fel på den andningen, även om man försöker andas försiktigt
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Vill stå i hytten bredvid det går inte att ta fel på den andningen, även om man försöker andas försiktigt

Det finns tydligen annat det inte går att ta fel på också, har en manlig arbetskamrat som ser på mig direkt när jag har smitit undan en stund...han säger att det syns i mina ögon, tur att inte alla har den förmågan... :love:
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Inte bara ögon och andning även doft.
Kanske subtilt och olika mellan olika individer, men den finns där.

Dessutom finns det något avslappnat och tillfredsställt över en person som just haft en bra orgasm, så känner man någon väl så borde det inte vara svårt att se.

Våra barn såg direkt om vi busat :D

/JOhan
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Den här killen är väldigt uppmärksam på saker, rent generellt, hur folk mår i personalgruppen och så. Han märker direkt om jag är kåt eller nyligen tillfredsställd, jag tycker att det är lite häftigt så jag bjuder på det. :)
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Den här killen är väldigt uppmärksam på saker, rent generellt, hur folk mår i personalgruppen och så. Han märker direkt om jag är kåt eller nyligen tillfredsställd, jag tycker att det är lite häftigt så jag bjuder på det. :)

Finns inget bättre än när det osar sex på jobbet...
 

pernilla_b

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har hänt mig flera gånger också...

Suttit och läst på biblioteket och blivit småkåt, enkelt för tjejer att smyga ner fingrarna utanpå byxorna ju.

Jag har också lyckats komma av att bara ha tighta byxor på mig...suttit och knipt och låtit det gå i trosorna...ingen som märker nånting hihi.
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Har hänt mig flera gånger också...

Suttit och läst på biblioteket och blivit småkåt, enkelt för tjejer att smyga ner fingrarna utanpå byxorna ju.

Jag har också lyckats komma av att bara ha tighta byxor på mig...suttit och knipt och låtit det gå i trosorna...ingen som märker nånting hihi.

Man kan bli lite avis på den som har den förmågan....själv tycker jag bara det blir obekvämt med tajta byxor.
 
Toppen